Tüm Yorumlar 76 Yorum Var
  • Rabiya 19.03.2020 18:35
    izlemek cooook istiyorummmmmm
  • Arif 09.06.2018 02:57
    Helal olsun yardıma koşup kafa atan kardeşimize. İlk başta herkes seyirci ta ki adam kafayı yiyene kadar, çevredekiler hemen ... sineği gibi üşüşüyorlar. Madem o kadar meraklılardı kavga ayırmaya kafa atılmadan adam kadına saldırırken armut mu topluyorlardı? Orantısız güçten bahseden aklı evvellere sormak lazım kadına saldırmak orantılı mı? Ayrıca uzaktan elindeki sopa sanılabilir.
  • Adiga81 01.06.2018 11:55
    Şimdi bu dallama kendisine kafa atan adamdan şikayetçi olur.
  • Peri taysa 31.05.2018 21:44
    Eray Akalın şiddetin gücü ölçülecek bir durum göremedim ben helal olsun yine görsün yine yapsın aynısını aldığı parada helaldir yediği ekmekte zulmü ortadan kaldırmak engellemek istiyor kötü mü yapiyor birde diyorsunki inşallah vurulur adam kadına vurdu mu vurdubkameraya yansıdı mı yansıdı şiddet şiddettir orantısı seni bağlamaz sen hayırdır kadına şiddeti mı savunuyorsun yazık sana ve senin gibilere peygamberimiz veda hutbesinde diyorki; "kadınlar size allah'ın emanetidir" yani diyorki gözünüz kulağınız gibin sevip sahiplenin değerli eşyalarınız gibi muhafaza edin baş tacı edin
  • Peri taysa 31.05.2018 21:39
    Eray Akalın şiddetin gücü ölçülecek bir durum göremedim ben helal olsun yine görsün yine yapsın aynısını aldığı parada helaldir yediği ekmekte zulmü ortadan kaldırmak engellemek istiyor kötü mü yapiyor birde diyorsunki inşallah vurulur adam kadına vurdu mu vurdubkameraya yansıdı mı yansıdı şiddet şiddettir orantısı seni bağlamaz sen hayırdır kadına şiddeti mı savunuyorsun yazık sana ve senin gibilere peygamberimiz veda hutbesinde diyorki; "kadınlar size allah'ın emanetidir" yani diyorki gözünüz kulağınız gibin sevip sahiplenin değerli eşyalarınız gibi muhafaza edin baş tacı edin
  • nacizanebirisi 31.05.2018 21:07
    Çok çok iyi yapmış, o kafasına sağlık! Kadına bir fiske dahi vurulamaz, onlar nazik ve güçsüz varlıklar, bir yanlışları olduysa uyarırsın, haaa yapamıyorsan boşanırsın kardeşim, vuramazsın!
  • eray akalın 31.05.2018 18:56
    kafa atan o belediye işçisi inşallah vurulur bi gün.çünkü adam karısına o kadar şiddet uygalamadı.Orantılı güç kullanılmıyo.Adam karısına sonuçta sert bir şekilde vurmadı.
  • Gökhan 31.05.2018 18:33
    kadına gücün yetiyordu karaktersiz adam o kadar erkektin neden dayak yedin haa.. kafayı yiyince bauyıldı kafasına sağlık valla arkadaşın...
  • fatih 31.05.2018 16:16
    doymamış kaldırıp bir daha kafa atmış, kafa nasıl hacıı?
  • ANONİM 31.05.2018 12:44
    Bu arkadaş sanırım Sen Anlat Karadenizi Çok seyrediyor.
  • Sibel 31.05.2018 12:06
    Yillardir boyle kadina siddet videolarina denk geliyorum.ama ilk defa bi videoda ADAM Gördüm.helal olsun sana. gucu kadina yetenleri yerde gormekte varmış ELHAMDULILLAH
  • TANER ALLAK 31.05.2018 11:36
    o nasıl kafa :D
  • Mehmet 31.05.2018 11:28
    Olaya farklı açıdan bakalım.Kadını döverken çevrede tık yok.Adam vurunca herkes ayırıyor.Delikanlılar ya...
  • Çok garip 31.05.2018 11:25
    İnsanlar kadın dovulurken ortaad yoklar ... Abi baya iyi geçirdi mis gibi
  • KIZILTUGAY 31.05.2018 11:25
    Tebrik ederim,kafadan hakkını vermiş.