Tüm Yorumlar 13 Yorum Var
  • misafir 23.06.2019 10:36
    şimdi yorumları okuyunca içime kurt düştü. Bende imza atarken kapattılar dikkat etmedim ismimin yazdığına. Tekrar gidip kontrol edeceğim.
  • yorumcu 22.06.2019 15:38
    imza atarken dikkat edin. asla kapatamazlar. görerek atın. ben kullanırken bakarak attım. ayrıca oy kullanırken asla umursamazlık etmeyin. tam dairenin içine mührü basın ve dikkatli olun
  • Misafir 20.06.2019 20:42
    İmza atarken kapatıyorlar burya imza atacaksın diyorlar ben hiç bir secimde görmemiştim kafamı çok kurcaladı acaba kimin yerine imza attım diye son secimde çalmazlar olunca şüphem dahada arttı kapatılmaması lazım bununda yasaklanması lazım güya imzalar karışıyormuş
  • kaman 20.06.2019 15:23
    teşekkürler
  • ömer 20.06.2019 13:33
    dikkat edelim bağımsızların ve küçük partilerin oyunu chpye yazabilirler bunlara güven olmaz
  • Yildiz 20.06.2019 12:41
    Görüntülü reklam panolarinda anlatin.Bu halk seri dizi izliyor..Bilboard mi nedir mutlaka yapin.Çoğu haber okumaz
  • Mustafa 20.06.2019 07:47
    Türkiye'de oy çalailen tek parti Chp dir.diğerleri saf çalamiyor.
  • Ayşe Ay 20.06.2019 02:02
    anelerimiz bilmeyebilir gençler iş size düşüyor lütfen onlarınkine de siz dikkat İstanbulda yaşayan kardeşlerim her vatandaşın sayımı izleme hakkı vardır görevli olsun olmasın sayım bitene kadar imkanı olanlar beklesin bunlar çirkeflikle o kadar oyu geçersiz saydırmış yine deneyeceklerdir
  • ali 19.06.2019 23:34
    oy pusulasının arkasında ve zarfta sandık kurulu mührü olmasına da dikkat edilmeli.Ayrıca pusula ve zarfta işaret,yazı, yırtılma partilerin bulunduğu yüzde mühür olmaması lazım,kabine girmeden kontrol edilmeli.
  • vatansever 19.06.2019 21:06
    ismail küçükbeyin benimle görüştü seçim sonuçlarını verdi AKPARTİ %55 CEHAPE %40 :))
  • ibrahim 19.06.2019 18:13
    hele şükür o kadar il başkanlığını aradım sonunda bir video hazırladılar. özellikle yaşlılar ve yeni oy kullanacaklar dikkat etmeli.
  • fatih 19.06.2019 17:51
    ya oy pusulasını büyütün yada mühürü küçültün aynı hatayı tekrarlayıp duruyorsunuz 28 yaşındayım ben bile zor sığdırıyorum yaşlılar ne yapacak hep dışarı taşırıyorlar.
  • Nesim 19.06.2019 17:12
    İnşaallah