Tüm Yorumlar 127 Yorum Var
  • Erbat 20.10.2019 13:12
    Bu alcagi yakalayib getirmeleri lazim
  • Misafir 1 19.10.2019 11:27
    Vatan hainlerini sizler nerelerdesiniz çıkıp gelsenize Yazıklar olsun sizin gibi vatan hainlerine.
  • Zülfikar 19.10.2019 06:06
    Mantığa bak terör örgütü mü diye soracakmışız seminde hain olup olmadığını fetöcülere soralım ohalde
  • Bilal Said GÜLER 19.10.2019 00:14
    Uzaktan konuşmak kolay Terör kapıda, ne yapıcaksın aman bana dokunmayın mı diyeceksin, adamlar sınırımızda, ülke kurmanın derdinde sende girme diyon, vatan HAİNi işte
  • serhat 15.10.2019 09:13
    Allah cezanızı versin sizin tühhh yazıklar olsun ypg terör örgütü değil he sana neler geçiyo içimden bir bilsen ekrem.Bu güzelim ülkeme gelemeyecek olman başlı başına sana bir ceza zaten gerisini Allahtan bulursun inşallah..
  • tarık bayrak 15.10.2019 09:09
    Allah herkese bunların gerçek yüzünü daha aydınlık şekilde görebilme şansı veriyor. Mevlam kimseye iradesini topyekün başkalarının tasarrufuna bıraktırmasın.
  • ali 15.10.2019 09:08
    sende bu sözleri türkiyeye iyilik için söylediğini iddia edeceksin. ama GEL ONU DA BİZE SOR... BAKALIM İYİLİK Mİ HAİNLİK Mİ GÖRÜYORUZ...
  • oben 15.10.2019 08:52
    terörün uşakları, size aslında çin işkencesi uygulanmalı bakın o zaman özgür ülke nasıl olurmuş
  • vanlı kürt 15.10.2019 08:50
    evet öyle anlıyoruz ben kürdüm ama pkklı degil ypg li değil müslüman bir kürdüm vatanım için seve sevee can veririm gerekirse ALLAH ordumuza reisimize yardım etsin
  • Kaan 15.10.2019 08:46
    Bunların soyunu araştırmak lazım, zamanında gizlenmeleri için Ermenilere T..C. vatandaşlığı verilmiş. Bunlao o ermeni soyundan olma ihtimali çok yüksek.
  • vatan 15.10.2019 08:42
    Ne mal olduğunuz ne güzelde ortaya çıkıyor vatansız adiler
  • Batmanli 15.10.2019 08:08
    bunlar, haçlıların bizdeki uzantılarıdır.
  • Öğretmen 15.10.2019 08:00
    E artık bu resmen alenen PKK seviciligi. Hala hain olduklarını düşünmeyen, kuyruklarından ayrılmayan varsa tez gebereler inşallah.
  • Dervaz 15.10.2019 07:58
    Mit kafana sıkacak tı acımayacak sin bu hainlere