Tüm Yorumlar 16 Yorum Var
  • Metn 11.11.2019 12:27
    Sıkıştıran araç mobeselerden bulunur
  • Fehmi 10.11.2019 23:17
    Kim hakli kim haksiz bilemem ama savcida hakimde milletvekilide kanuna kurala uymalidir suclu olan cezasini sonuna kadar cekmelidir
  • Vatandaş 10.11.2019 23:00
    Yav bir su alıp koşsalardi.Alllh rahmet eylesin..İki kez kullandığım araç yandı.Bir büfeci 5 litrelik su ile koşup gelmiş.Arabayi söndurdü.İki gün sonra kontaği çaliştirinca tekrar yandi küçük su ile söndürdüm..Araçta mutlak su vb tedbir alacak yangın tüpü bulundurun.Ufak yangınlarda işe yarar..Allah kimsenin başına vermesin..
  • Mizah 10.11.2019 22:27
    Savcı için de olsa sürat felakettir. Kurallara herkes uymalı.
  • SEDAT MIZRAK 10.11.2019 21:48
    Kardeşim bilmeden konuşmayın. Ayıptır.Savcı bey i önünde bir tane siyah Ford connect sıkıştırıyor yoldan atıyor.Kaza olduğunda durmadan yoluna hızla devam ediyor.Videoyu dikkatli izleyin.Görürsünüz.
  • Bülent 10.11.2019 21:47
    sağındaki koyu renkli araç sıkıştırıyor. Araştırılmalı
  • Hasan Hüseyin 10.11.2019 21:12
    Polis kardeşim çoook haklı herkes kurallara uyacak ben şuyum buyum diye vatandaşı memuru ezmeyecek
  • Asiri hiz 10.11.2019 21:09
    arac saglam olursa birsey olmaz sadece biraz maddi hasar meydana gelir diyenler hayli fazla malesef.arac cok saglam olsa bile bir tank kadar olamaz.orneklerini cok gorduk ve simdi de goruyoruz.Bu asiri hiz dusuncesini cikartalim artik beynimizden.
  • Adamgibi 10.11.2019 20:58
    Adamlar benim arabam kaskol bana bişey olmaz diyor basıyor kaza araba kaskolu ama hayat kaskolu değil saygilar
  • Fikri 10.11.2019 20:49
    Abdulhamit kardeşim neteden savcıya yüzde yüz kusur atfettin. Kazayı izledin mi gördün mü. Kızını kaybetmiş eline düşse bir de sen vururdun galiba komserim.
  • Abdülhamit Han 10.11.2019 20:34
    Savcı ve Hakimlere de trafik polisi ceza yazabilsin , kurallara uymak savcının da hakimindw faydasına ,polisin işine kimse karışmamalı
  • Saka 10.11.2019 20:07
    Bizde herkesin acelesi var, yola cıkın görürsünüz.Siz hiç uzun yolda yavaş giden lüks araç gördünüz mü hep yol açarak giden Alman markalı araçlar yüzünden sol şerit göremiyoruz.Lütfen araçları artık yavaş kullanın acele edeyim derken ecele gitmeyin bak küçük yavrucağın acısını ne dindirebilir dünyaları versen ne olur.
  • yavuzz 10.11.2019 19:43
    bu kaza avrupada olsa 10 kisi varmazdi kaza yerine... Milletim iyi duygularla gidiyor ama...... o kadar kalabalik, 100 insandan farkli sesler isleri zor kazazedelerin. Buyuk gecmis olsun
  • Türk evladi 10.11.2019 19:16
    Benim daha iyi bir fikrim var. Sürücü okularindaki Ogretmenlerde is yok. Onu derhal degistirin. Almanyadaki gibi egitmen ve system olmasa daha cok böyle kazalatr görürüz. Birde Milletimizi artik daha iyi egitmemiz lazim. Cok agir cezalar gerek. Yazik Cahil Egitmenler yüzünden kac can gitti. Söförlerde is yok.
  • gakko 10.11.2019 19:14
    nasil araç kullaniyor bu insanlar hayret yani biraz bilinçli olsalar ne olur yani