Tüm Yorumlar 15 Yorum Var
  • var yanlışı 18.11.2019 17:13
    var sisteminde, yavaşlatılmış şekilde seyredildiği zaman , pozisyonlar yanlış yorumlanıyor... bunu yetkililere bildirir misiniz?
  • ersin 13.11.2019 13:57
    Yorum yapan arkadaşlar; burada mevzu kart kırmızı olmalı mı?, VAR sistemi devreye girdi mi?, hakem kararı şaibeli mi gibi konular tartışılmakta. Biz millet olarak adaleti istiyoruz ama kendimiz adaletli miyiz? Sadece yazdığınız yorumlara bakın ve konu ile ne kadar alakalı olduğunuzun hesabını kendiniz yapıp hüküm verin. (Umarım anlayabilecek kimse vardır)
  • büyükdoğu 12.11.2019 15:30
    o kadar ciddi ciddi tartışılıyor ki görende vatan, İslam konusunda tartışma oluyor.sanacak
  • E.A 12.11.2019 13:18
    Lig tv görüntülerini dikkatlice izleseler VAR' ın hakemi uyardığını görecekler evet VAR hakemi uyarıyor. Fakat hakem kartın doğru olduğunu savunarak izleme tavsiyesini reddediyor. .
  • samses 12.11.2019 09:18
    çok merak ediyorum, şu yorumcular yönetse maçları da, onları da hakemler yorumlasa, ya da her maçı o takımların yöneticileri yönetse, çift hakem usülü, yada mahalle maçı gibi hakemsiz olsa, futbolcular kendileri yönetse maçları, vallahi çok merak ediyorum çooooook var mısınız buna desteğe,
  • agah 12.11.2019 08:48
    Trabzonda Abdülkadire gösterilen haksız kırmızı karta ne demeli. Akıllara zarar karalar verilmiş.
  • ahmet 12.11.2019 03:46
    bicmis resmen
  • Alihasan 12.11.2019 00:36
    Yazik ulke futbol u ne halde
  • Mehmed 12.11.2019 00:15
    Dürüst insanlar lazım bize haber7'i tebrik ediyoruz.
  • Soner Özdemir 11.11.2019 22:48
    Beşiktaş Denizlispor maçı konuşuluyor adamlar Galatasaray a taş atıyor korkunun böylesi.
  • ottoman 11.11.2019 21:25
    asil suclu var da bulunan hakem. ozgur yankaya ona sordu bu pozisyonu. ama vardaki gorme özürlü arkadas devam dedi..
  • Raşit 11.11.2019 20:30
    Eğer bu pozisyon bir hafta maçında yaşansa be gs’ li bir futbolcuya yapılsa idi bilinizli Özgür efendi kesin kırmızı kart çıkarırdı
  • samii 11.11.2019 20:28
    Hakemin eline vurup itekleyen adama kırmızı gösteremiyorlar buna göstermemesi şaşılacak durum değil.
  • sinan 11.11.2019 18:58
    bu hakemde 0 kapasite. her maçı böyle. adam kesinlikle art niyetli değil.göremiyor görse anlamıyor anlasa çalamıyor...
  • Ersan 11.11.2019 18:52
    kan kırmızısı kırmızı kart.
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek