Tüm Yorumlar 98 Yorum Var
  • Asım 03.03.2020 20:02
    Bitene kadar dewam. Bunlar hayatlarını boşuna yaşıyorlar. Köpeklik ile ancak kemik yersin, geber daha iyi.
  • Ismigjjjhmvvc 03.03.2020 14:55
    Gelirsek devlet kazaniriz... olursek cennet kazaniriz
  • faruk 02.03.2020 21:06
    Türk her yerde ve her zamanda Türktür bize göre savaş sayısal verilerle kazanılmaz tarihimizde de bu açık ve net bir şekilde bellidir...Bence bizle mücadele etmeden önce tarihimizi okusalar da keşke bizide uşğraştırmasalar... İstediğiniz kadar iyi silahlar yapın hava savunma sistemleri kurun istediğiniz kadar militan yetiştirin bir şey değişmeyecek...Elbet geberecekler... Keşke anlayabilseler de bizle iyi geçinebilseler...
  • Şura kaya 02.03.2020 20:23
    Bahar kalkanı harekatini yürekten destekliyorum. Merkel idlipte ateskes istiyormus merkele soruyorum 9yildir aklin nerdeydi? 9yil katil esad kendi halkini bombalalı katil putin ile birlikte orada 9yil acı gözyaşı açlik perisanlik yaşandı ey merkel sizin kulaginiz sagir gözünüz kör olmustu. Hic biriniz katil esadı durdurmadiniz seyrettiniz. Biz Türkiye barıs ülkesiyiz idlib te olmamizı idlip halkı istedi davet etti.
  • Şura kaya 02.03.2020 19:22
    Türkiyeyi hafife alanlar Türkiyeyi tanimis oldu.
  • Şura kaya 02.03.2020 19:18
    Bizim yunanistanin nufüsü kadar ordumuz var. Kahraman Türk ordumuzla hulisi akar ve başkomutanimiz erdogan ile biz Türk halkı gurur duyuyoruz.
  • Ömer 02.03.2020 15:30
    Cenabı hak yürü ya kulum dedi mi kimse mani olamaz!!!
  • toto 02.03.2020 14:49
    gözünüzden öpüyorum
  • osmanlı torunu 02.03.2020 13:33
    ellerinize sağlık
  • Abdullah 02.03.2020 11:29
    Allah ordumuzun, milletimizin hayırlı işlerinde daima yardımcısı olsun. Şehitlerimize rahmetiyle muamele eylesin. Gazilerimize şifalar versin. Ancak yine de bu tablodan çok mutlu olamıyorum. Çünkü sonuç itibariyle 2 müslüman ülke birbiriyle savaşıyor. Kafirler kenara çekilmiş kıs kıs gülüyor. Bu gidişin sonu sünni - şii savaşıdır ki en son tercih edilmesi gereken bir durumdur. Şayet bu mezhep savaşı kızışırsa büyük israil önünde hiçbir engel kalmamış oluyor.
  • tanju 02.03.2020 10:50
    Fil süresi gerçek oldu. Tanka (fil) karşı SİHA (ebabil kuşları) . Kanatlarında (ayaklarında) roketler (Cehennemden gelip; geri cehenneme giden yakıcı taşlar). lazerle işaretlenen (Adı yazılı olan askerlerin) başlarına düştü ve hepsi cehenneme gittiler.
  • Kaan 02.03.2020 10:43
    Savaş uçakları olmadan sihalarla bile neler yapıyor kahraman ordumuz...
  • Fatih 02.03.2020 10:07
    Bekle lanetli abd 'nin ve israilin köpeği Esad sıra sanda gelecek işaallah
  • ramazan gençdal. 02.03.2020 09:59
    şehitlerimize rahmet allahtan dilerken aile lerine sabır lar diliyorüm oşehit ler hepimizin evlatlarıdır ben1966 doğıliyım eger fırset verırse bende orda sevaşmak isterım topcı olarak askerlik yaptım ünce alaha sonra gücüme gıvenırım inşalah o şehitlik banada nesip olır tüm miletimimizin başı sğ olsın
  • Hakkı 02.03.2020 09:57
    Helal olsun. Rabbim ordumuzun yar ve yardımcısı olsun.