Tüm Yorumlar 27 Yorum Var
  • Seçkin 11.04.2020 20:41
    Bunlar cenaze falan değil Bunlar virüslü olsa oradaki 4 5 tane insan sivil ve korumasız bence nüklüer silahları saklıyorlar çalınması en zor yer herkezin gece gündüz ortada olduğu yerdir.
  • Alp 11.04.2020 17:06
    Yarabbi, mahşeri zaman olduğunu düşündüğüm şu zamanda Amerika yı ve Avrupa'yı üssü haline getirmiş Fetullahçılardan ve sol kanadı gizli görevlisi Apoculardan, ayrımsız tüm insanevladını koru ve sakla ve çıkar uğruna gözleri kör olmuş bu Fetullahçı tehlikeyi göremeyen maddiyatı güç sanan insanlarında gözlerini aç ve Fetullhçı gizli yayılmaya karşı tüm insanevladının birlik olmasını nasip eyle
  • Memet 10.04.2020 21:05
    1000 yıl sonra bu mezarları bulanlar şaşıracak.
  • hakan 10.04.2020 21:04
    beter olasınız bu daha başlangıç
  • NİHAT 10.04.2020 19:15
    Yok bunlar tabut değil sandık baksana cephane saklıyorlar göz boyama bunlar.
  • Nazım Zengin 10.04.2020 18:26
    Hep ABD'nin zulmettiği müslümanlar kazmaz ya bu toplu mezarları. Allah'ın kaderi işte; leşlerini gömmek için kazsınlar toplu mezarlarını!
  • izmir-doğru söyler 10.04.2020 17:52
    tabutlar konduktan sonra yarım metre mesafe yeterli değil köpek ve ayılar o cesetleri çıkartabilir.
  • M. Ali 10.04.2020 17:38
    O değil de , bu görüntüleri "Türkiye de kazılan ve gizlenen toplu mezarlar" diye sosyal medyada yayacak ve onları bilerek desteleyecek sığırları merak ediyorum.
  • ... 10.04.2020 17:06
    Yanlış anlamayın ama amerikalarının çoğu obezdir ve bir tabutu iki kişi rahatça kaldırıyor biraz tezat değil mi? 02:17 den sonrası bana soru işaretleri oluşturdu. Demem odur ki isteyen inanır isteyen inanmaz ama bu pandemi çok da inandırıcı gelemiyor. İnşallah biz yanılıyoruzdur.
  • rohan kaya 10.04.2020 16:25
    100 yıl sonra tesadüfen bulunacak adı da katliama çıkacak
  • #avşarın delisi 10.04.2020 16:24
    Ya sahi şu süper kahramanlar nerde sizin? Covid 19 mu oldular yoksa Batman. Superman felan.
  • CAN BÜTÜN 10.04.2020 16:08
    5 VATANDAŞINIZ ÖLSE DÜNYAYI AYAĞA KALDIRIYORDUNUZ 20 YILADA 5 000 000 MÜSLÜMAN ÖLDÜRDÜNÜZ HALANDA ÖLDÜRÜYORSUNUZ ALLAH SİZİ BETER ETSİN AMİN AMİN amin....
  • murat88 10.04.2020 13:28
    Sen, itrailin başkenti Kudüs dersen, Korona nın başkenti NEWYORK OLUR EYY TRUMP
  • Insan........ 10.04.2020 13:16
    Bakin görün sudi arabistanin mezarları gibi yapıyorlar.sadece bir tas var başlarında mezarları dümdüz.sudi arabistan kimleri örnek aldığını görün ingiliz uşakları vehhabiler.
  • yorumcu baba 10.04.2020 12:55
    yaaa müslümanları katledip karga tulumba çukurlara üst üste atan sizmiydiniz süper güçler....