Tüm Yorumlar 15 Yorum Var
  • Misafir 19.04.2020 12:28
    Allah razı olsun, Kudüs şerif hutbenizi unutamıyorum. Rabbim tekrarını nasib etsin.
  • Misafir 19.04.2020 09:50
    Esselamünaleyküm İçimizdekileri dışa yansıtmanın hazzını bize tattırdınız Allah razı olsun.Sizden çok istifade ediyor,sizi Allah için seviyorum.Allah nice rızasını kazanacak işlerde sizleri muvaffak kalsın.Amiin...
  • ismail ismail 19.04.2020 09:31
    SELAMUNALEYKÜM HOCAM ağzına sağlık
  • Osmanlı 19.04.2020 09:07
    Sen o makama oturmak için bile aracı koydun hükümete. Dinler diyaloğunu da bu millet unutmadı. Bir makama ziyarete gidip derdini anlatmak için yanına muhtar milletvekili bulmaya çalışıyorken Allah cc huzuruna da onun sevdiği alimleri aracı kılmanın neresi yanlış. Ebubekir sıddıktan Nakşibendi hz lerine oradan bugünlere gelen silsileyi yok sayıyorsun. Oıumuşum cahili böyle oluyor.
  • hasan önder 19.04.2020 08:31
    Allah razi olsun hocam...Böylesi zamanlarda değerli bir hocamızın inananların ve halkımızın dertlerine ortak olması milleti teskin etmesi güzel bir şey...
  • Primitif 19.04.2020 00:49
    Muhterem Hocam; güzel sohbet etmişsiniz. Allah azze ve celle razı olsun. Ancak, bu sohbeti dinledikten sonra, ''benim daha fazla ibadet etmem lazım'' diye motive olmuyor insan. İbadet yapma isteği nasıl artırılır sorusunun cevabını bulabileceğimiz bir sohbet bekleriz. Sohbetin öncesi hazırlık, esnası takva ve muhabbet, sonrası ise yüceltme ihtiyacında kendini daima yetersiz görüp, anları uyanma ve anma hayatına çevirmek değil midir?
  • Cemal 19.04.2020 00:38
    Hitabeti ayrı,duruşu ayrı, ses tonu ayrı güzel sayın prof dr. hocamizin. Aynı DİB dönemindeki gibi. Çok büyük bir değersiniz bizim için sayın Hocam. Rabbim ebeden razı olsun inşallah.
  • Birisi 19.04.2020 00:15
    Sen karıştırdın galiba. Allah katında din İslam dır. Yaşayan tek dinde islamdır. Başka dinler hayatta değildir. Puta tapanları Budist leri saymıyorum bile. Onlar zaten sapıtmışlar.
  • bay moloz 19.04.2020 00:06
    selamun aleykum hocam sebebneydi azginlimiz kurani biraktik sünneti biraktik 200 seneden beri imani itikadi ayari kaymistoplum cadas firavular nekadar musade ettiise okadar muslumansi yoksa ne MEVLANİN İSTEDİGİ GİBİ NEDE ALEMLERİN EFENDİSİNİN İSTEDİ GİBİ UMMET OLDUK SEN BEN DEMEK TEN BİZ DEMEGİ UNUTTUK ORTALİK EHLİ BİDAT KAYNİYOR BASTA DİYANET İSLERİ UMMTİN İTİKADİNİ BOZAN KADERİ İNKAR EDEN KADİN ERKEK DERSYAPAN HOCALAR ALLAH DOSTLARİNİ RETEDEN İLAYATCİLAR VE DİYERLERİ FAİZİ KALDİRİN KUMARİ KALDİRİN UTANMADAN M.LLİ PİYANGO DİYOZ KALDİRİN GANYANİ KALDİRİN ALLAH İCİN BU UMMETİ KİYAMA KAL DİRİN NEFİS VE SEYTANA SALDİRİN
  • Uğur 18.04.2020 23:16
    Allah razı olsun sayın hocam
  • Said 18.04.2020 23:14
    Sakallar iyi de bir de bıyıkları kısalt da sunnete uygun olsun bari.
  • Muhammed 18.04.2020 21:47
    Allah razı olsun hocam ,Allah sizlerin yolundan gidenlerden eylesin bizleri.
  • Misafir 18.04.2020 21:38
    Aracıya ihtiyaç yokmuş sizde çıkın o zaman aradın niye konuşuyorsunuzAracıya ihtiyaç yokmuş denmez Aracıları ilahlaştırmayalım denir Lütfen kullandığımız ifadeler dikkat ederim
  • mhmt 18.04.2020 21:19
    Allah razı olsun Sayın hocam Değerli hatırlatmalarınız için....
  • Abdullah DEMİRCİ 18.04.2020 20:52
    Çeşitli tedbirler ile ekonomi döndürüldüğü gibi cuma namazları ve tavaf yada hac devam ettirilebilir di az sayı ile sembolik de olsa.. bu imkansız değil ama nedense kimsenin umrunda değil sanırım. "Allah'a kaçın! Allahdan kaçmayın!"