Tüm Yorumlar 50 Yorum Var
  • Okan Baysal 23.02.2021 21:57
    Aslanım aslan. Mustafa Kemal'in askeri. Vatan sana minnettardır. Bir subay için ya İstiklâl ya ölüm vardır. Zabıt ve Kumandan ile Hasbihal kitabında yazan asker senin gibi asker olur.
  • Ömer AKIŞ 21.02.2021 08:06
    Bu güzsel şehidimizin hayatı sinemada anlatılsa, ama o kahramana yakışacak şekilde olmalı( eften püften olmamalı,Devlet bütçesinden ,gerekirse halktan toparlansın bütün masrafları ) ne güzel bir iş yapılmış olur.
  • Elif sude Karagedik 17.02.2021 14:17
    Allah rahmet eylesin tüm şehitlerimiz mekanınız cennet olsun inşallah
  • Bozkurt 16.07.2020 22:43
    ALLAH rahmet eylesin bu vatan için toprağa düşen bütün şehitlerimiz mekanınız Cennet olsun bu topraklarda kahraman bitmez
  • edmond dantes 16.07.2020 01:58
    ben 3 yaşındaki kızımı son bir kez öpüp koklamadan bedeli ne olursa olsun bunu yapamazdım. ben de o yürek de cesaret de yok. selam olsun o yürekli koca insana. onun sayesinde bizler çocuklarımızı hergün öpe koklaya uyuyoruz.
  • ahmet 16.07.2020 00:41
    İnşallah cennette komşu oluruz kahraman
  • Benefiz 16.07.2020 00:18
    Bu Ülkenin güzel insanları Ömerleri varoldukca bu Ülkede varolacaktır
  • MAHMUT 15.07.2020 21:17
    Allah razı olsun, Allah rahmet eylesin,
  • Suat Ak 15.07.2020 20:30
    Mekanı cennet olsun olsun İnsallah Ömer Halişler bitmez tükenmez Allahın izniyle
  • öğretmen 37 15.07.2020 19:32
    Allahu Teala rahmet eylesin. Bu milletin kahramanları tükenmez elhamdülillah
  • Eski Gurbetci 15.07.2020 16:58
    Ben hayatimda baret takmis tek bir Aslan gördüm. Mekani cennet olsun. O gün bu millet nöbetteydi, bugünde nöbette, yarinda nöbette olacak. Tesekkürler sizlere o gün canini hic kirpmadan tehlikeye atan yigitler, abiler, ablalar... sizler dik durmasaydiniz bugün basimizda Sisi benzeri bir darbeci olacakti.
  • Insan. 15.07.2020 16:30
    Allah razı olsun
  • p@s 15.07.2020 16:18
    Yaşarken senin gibi bir kahramana şahit oldum. Şehidim.
  • esso 15.07.2020 15:55
    Ruhun Şad olsun Komutanım. Seni asla unutmayacağız ve unutturmayacağız.
  • dede 15.07.2020 15:17
    Ruhun Şad olsun Komutanım. Seni asla unutmayacağız ve unutturmayacağız.