Tüm Yorumlar 16 Yorum Var
  • Selami selam 02.01.2021 22:19
    Silahlar peynir ekmek gibi bulunuyor. 15 16 yasinda cocuklarla cetelesmeler kuruluyor polis ise sadece zabit tutuyor baska bisey yok. Ceteleşme almiş başini gidiyor
  • ali 21.07.2020 19:22
    şimdi bu adam şeriatı ister mi?, istemez tabi. Nasıl hırsızlar, üç kağıtçılar, zinacılar, tecavüzcüler istemiyorsa katiller de istemez tabi, işine gelmez
  • Asım 21.07.2020 18:34
    Ateş edenin Mutlaka ondan bir alacağı vardır. Yoksa Niye mermi harcasın ki? Ya da derdine Çare olacak bir Ceza Kanunu Yoktur.
  • Misafir 21.07.2020 16:05
    Çok eğlenceli! Ülke gabon ormanına döndü.
  • Çivisi çıktı 21.07.2020 16:00
    Şu ülke 80'lere geri döndü. Bu ne Allah aşkına. O an adam kendisi savunsa cinayet diyecekler, savunmasa kendisi ölecek. Bu nasıl bir memleket böyle...
  • Serdar Kor 21.07.2020 14:59
    Millet bu silahları nereden buluyor? Bu kadar rahatlık nasıl olabilir? Polis ne iş yapıyor?
  • M.kılınç. 21.07.2020 14:52
    Devletin sağlamadığı adaleti kendi aralarında yapıyorlar..Ceremeyi mamuslu vatandaş çekiyor kafalarınıza sıkım cemiyet temizlensin.
  • Smart 21.07.2020 14:49
    Ruhsatsız silahlara göz yummaktan vazgeçilmezse ülkede herkes kendi adaletini kendi kesecek. Cezalar caydırıcı değil. Vuranın kıranın yanına kar kalıyor. Özellikle pompalı silahlar her gün dehşet saçıyor. Niye satılması yasaklanmaz aklım almıyor. Acil çözüm gerekiyor yoksa ülke teksas"a dönecek. Vatandaşlar bu duruma toptan ses çıkartmalı. Haydi.
  • Murat 21.07.2020 14:36
    İşte savcı ve hakimlerin önüne gelen her şuçluyu salmasının neticelerini iyice görmeye başladık. Artık Reisin bu işe de kuvvetli bir şekilde el atmasını bekliyoruz.
  • madenci 21.07.2020 14:32
    çelebi haberi oku biraz. arkadaşı peşinden koşmuş nerde öyle dost
  • Cengiz Han 21.07.2020 14:29
    İşte almanya da yap bunu hadi.. almsnya nin agir cezalari bunlari kiz cocugu gibi yapıyor
  • mustafa 21.07.2020 14:22
    ne olacak bu adama şimdi seyredin, adli kontrol şartıyle serbest,
  • Erdem 21.07.2020 13:59
    Cezaların caydırıcılığı yok ki...
  • emrew 21.07.2020 13:49
    şimdi bacağından vurulan silahla dolanacak tekrar gördüğünde onu vuranı vuracak sistem dengelenecek.
  • çelebi 21.07.2020 13:31
    o yeşil tişörtlüye çok güldüm, nasıl bakacak bir daha o arkadaşının yüüne.
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek