Tüm Yorumlar 22 Yorum Var
  • Neyseki 22.09.2020 22:40
    Bu adam oluk oluk yalancı. İnsan arada bir geçmiş konuşmalarını izler ki ne kadar boş konuştuğunun hesabını bilsin demi ama bence oluk oluk yalancı
  • Ömer Yunus Güner 10.09.2020 20:20
    Ahlaksızlık. Boşuna yalamışsın kitapları. Müslüman olsan zaten konuşmazdın böyle. Sen ve senin gibiler ALLAH ve RESULÜNDEN uzak olan cahillerdensiniz.
  • Haydar 10.09.2020 00:42
    Siz tornistan yapmada da mahirsiniz. Nedim Şenerin dediği gibi sahtekarsınız. Mütercimlerin işi gücü Atatürkü istismar etmek.
  • ömer 09.09.2020 19:38
    ismail saymazın ipiyle kuyaya inersen böyle olur sahtekar herif.en ufak bi acık buldunuzmu hemen saldırıyorsunuz adi herifler.
  • Dadaş 09.09.2020 18:20
    Hadi ordan sen kibir insanlara tepeden bakan biririsin Atstürkü sırtına almışsın yerebirakmasın bırakma sana çok faydası var yshu bırakın atatürkü oda kendine göre hesabı vardır ohesabıyla oğraşsın yo öğretmenim sizin İslam düşmanlığından başka hiç bir gayeniz yok. Sen gibi öğretmenlerden bu gençlerne öğretilir yatın atatük kalkın atatürk sen ne yaptın meyhaneleri zengin ettiniz.
  • MEHMET EMEKCİL 09.09.2020 17:37
    Ben bir İMAM HATİP LİSESİ MEZUNUYUM NE SAPIKLIĞIMI GÖRDÜNÜZ..
  • HIDIR BUDUR 09.09.2020 16:16
    ATASÖZÜ : "Bir bardakta fırtına çıkaran, bi kaşık suda boğulur"...
  • Coşkun 09.09.2020 14:30
    Özürü kabahatinden büyük hala millete cahil gözü ile bakıyor.
  • Ali Subaşı 09.09.2020 13:42
    Hadi ordan kendini akedemisyen sanan cahil adam Selçuk Üniversitesindeki olayıda köpürtsene.Onlarda akademisyen ya
  • cennes 09.09.2020 13:33
    bu adam masa iki sene once dolar 10 olacak diyordu.malesef ogretim uyelerinin cogu turklukle alakasi olmayan kisiler.her koseyi kapmis bunlar
  • VATAN sever. 09.09.2020 11:56
    Bu adam sarkisyanın oğludur, sorun kendisine ben sarkisyanın oğluyum diyor,
  • Halil 09.09.2020 11:52
    Senin ne mal olduğunu, bu millet zaten biliyordu, şimdi bu hareketinlede tasdik ettin.....!?
  • HAYYUL KAYYUM ALLAH 09.09.2020 11:46
    sahtekar ın şahidi sahtekar dır. çevir kazı yanmasın derdin de. samimiyetsiz ikiside. islamiyete kim zarar vermeye çalışırsa canı cehenneme olsun İnşaallah
  • ben 09.09.2020 11:32
    toplumun düşüncesi değil o düşünce sizlerin hani ayrıştığımız veya ayrıştıklarımızın tamamının düşüncesi.
  • ek9 09.09.2020 11:24
    davar bide öğretim üyesi bunlar yüzünden okullardan başlıyor toplum bozulmaya