Tüm Yorumlar 40 Yorum Var
  • Tual 10.10.2020 20:44
    Türkiye Türkleri olarak Azarbaycan Türk kardeşlerimizin yanındayız
  • Azerbaycanlı 10.10.2020 12:49
    can sene qurban eziz başkomutan Ilham Əliyev Allah səni bu xalqa çox görməsin İnşəallah Qalib olacağıq
  • H. Yusuf demir 10.10.2020 00:02
    Hey maşallah birazda bize Bırakın biz temizliyelim
  • İzmir 8 09.10.2020 22:21
    Görüşmelere aldanmiyalim bu ermeni oyunu devam edin kardeşlerim. Bunlar sadece oyalama. Lacini bir gün önce alın içeriden kendileri kaçacaklar
  • Alp 09.10.2020 21:54
    Gardaşlar, Ermenistan ın güneyinden İran bağlantısını kesip Nahçivan ile koridor da kurabilirse, Nahçivan da Pkk nın kurduğu ırkçı bölücü mafyanın Nahçivan ın etnik yapısını değiştirmesinin önüne geçilir ve de Anadolu ile aynı zamanda Turan köprüsü kurulmuş olur ki, Pkk nın Kafkas ya da tabanını yaymasının önüne set çekilmiş olur ki, bu tüm Kafkas topluluklarının gelecekteki torunlarını tehlikeli bir ırkçı bölücü olan Apocu teröristlerin kitlesel bölgesel yayılmasından korumuş olur.
  • Mesut 09.10.2020 21:45
    Aslında Dağlık Karabağ meselesi sadece Azerbaycan lı kardeşlerimizi değil Dünyada ki Tüm Türk veya Müslümanları ilgilendiren bir durumdur. Azerbaycanlı kardeşlerimizin yanındayız! Allah yardımcınız olsun
  • Ersoy sahin 09.10.2020 21:36
    sonuna kadar yaninizdayiz Durmayin Allan Gazanizi Mubarek Etsin.
  • Pomperap 09.10.2020 21:16
    Hamınızı tebrik ederem
  • Mehdi 09.10.2020 20:13
    Bir yarım azeri olarak senin allahına gurban olam
  • Selim asaf 09.10.2020 20:08
    Azerbaycan Türkü benim kardeşimdir. Karabağ bizimdir.
  • Leyla 09.10.2020 20:01
    Ilham Aliyev , Gittigin yola inandiysan ,, attigin adimdan korkma,
  • ahmet 09.10.2020 19:58
    ha gayret
  • Kafkas Artvinli 09.10.2020 19:54
    İlham bek işgal edilmiş torpahlar sulh yoliynen degil cenk yoliynen alunur!!!..
  • Hidir BUDUR 09.10.2020 19:49
    Yunanistan Rusya'dan S-300 alirken hic sorun yok! Hatta " birakin bogazlardan gecsin" derler. Biz S-400 aliyoruz deyince " yerden halasi, gökten dayisi" ALMAYINNN diye debelenir. S-300 Leri de Azerbaycan antreman sahasinda vurdukk. YUNANISTANNN ETEKLERIN TUTUŞSUNNN!!!!
  • Veysel 09.10.2020 19:47
    Sevgili komşumuz Yunanistan,Elindeki S 300 lere pek güvenme,Bizim Sihaların hiç şakası yok, haberin olsun.