Tüm Yorumlar 42 Yorum Var
  • Hacivat 10.10.2020 23:24
    Ey pompeo sizden istedik türkiyeyi savunmasiz caresiz birakma amacinda satmadin güney kibrisa silah ambargosunu kaldirdin teröre silah verdin egittin darbeler yaptin nerden müttefik oluyoruz biz sizle nato nun cani cehenneme türkiye ve islam düsmani hacli ordusu avrupanin güney kanadini kendisi korusun türkiye rusya müttefik oldu simdi hadi yolunuza
  • HIDIR BUDUR 10.10.2020 23:06
    S-400??? S-400 Üst aklın planları/ Ortadoğu oyununda dengeleri alt üst edecek SAVUNMA sistemidir. SURİYE sınırına- TOROSLARA- veya EGE'ye koyduğumuzda 600km menzil ve 400 km etkili vuruş sahası ile "Türkiye'ye tarruz edecek ucak/cruise füzelerinden korkumuz kalmaz. Bize kazık atmayı düşünen dost düşman herkesin bölgede oyunlarının tekerine büyük bir çomak sokmuş oluruz..ALMAMIZ ELZEMDİRRRRR.....BÖYLELİKLE SİVRİNEKLERLE DEĞİL BATAKLIGA SU DÖKENLERİN CİĞERİNİ SÖKERİZ..(Şehitlerimizin ruhu şaad olsun..)
  • HIDIR BUDUR 10.10.2020 23:04
    ABD isteğiydi;" S-400 alımını bir süre erteleyin!" neden ? Ne yapmak niyetindeler ? Bu sürede "Türkiyenin etrafını boşaltırız sınıra yerleşiriz mi " demek istiyorlar ve bize karşı planları var da bu S-400 alışımız bütün planlarını bozuyor mu? Erteletmek isteğinin sebebi " Biz Kürdistanı kuralım, Doğu Akdeniz i parselleyelim, sınır ve demografik yapıyı değiştirelim, iş işten geçtikten sonra S-400 alın mı? Yunanistanlı general söylemişti "EGE VE AKDENİZ’DE HAKİMİYET TAMAMEN TÜRKİYE'YE GEÇECEK ayrıca SURİYE /IRAK'ta HAVA SAHASINI UÇUŞA YASAK BÖLGE İLAN EDEBİLECEĞİZ. Bize hasmane düşünceleri olmasa bu kadar karşı çıkmazlar DEBELENMEZLER.
  • HIDIR BUDUR 10.10.2020 23:02
    Artık bu iş kabak tadı vermeye başladı. Bu saatten sonra S-400 "Türkiye'nin itilip kakılan bir devlet olamayacağının " nişanesi oldu. Açık söylemek gerekirse 1nci kırılma noktası RAHİP BRUNSON'un salıverilmesiydi. Buna S-400'den vazgeçtik haberinin eklenmesini bir vatandaş olarak asla kabul edemeyiz...!!!
  • HIDIR BUDUR 10.10.2020 23:00
    KONUNUN ÖZÜ: Güneydoğuda dahil bir Kürt devleti hayalinde olan ABD "Irak ve Suriye kuzeyindeki oluşumdan sonra" Türkiyeden güneydoğuyu da koparma aşamasında sorun yaşamamak isteğinde! F-35 ile Teknolojik esaret altına alacağı Türkiye'nin "S-400 alarak kendilerine tehdit olmaması" için debeleniyor. Ayrıca Yunanistan ana kıt’asından kalkan uçaklara tehdit olacak S-400 ülkemiz için doğru bir seçimdir ve ELZEMDİR.
  • HIDIR BUDUR 10.10.2020 22:59
    "Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmezmiş" derler !! ABD bi taraftan " Eyy Türkiyee senin yaptığın SOM füzesini tüm F-35'lerde kullanacağım şeklinde Türkiye'yi "YEMLEYEREK" , F-35 uçaklarını "Türkiye'ye yaslayıp" esas "TÜRKİYE'Yİ TEKNOLOJİK ASKERİ SİYASI BAĞIMLILIKTA TUTMA HESABINDADIR. Onlar için buradaki en önemli sorun "hem F-35 hem de S-400'e sahip olacak Türkiye'nin tatbikatlar sonrası "Yaaa bu S-400, çok rahat F-35'i görüyor ve vuruyor deyip "F-35'İN GÖRÜNMEZLİK MASALINA SON VERMESİ VE F-35'i alacak diğer ülkelerinn "YAA ÖYLEYSE NEDEN BU KADAR PARA VERELİMKİ DEYİP PROJENİN KOMPLE ÇÖKME DURUMUDUR..
  • HIDIR BUDUR 10.10.2020 22:58
    Rusya bize S-400 vererek NATO'da bir parçalanmayı uzaktan keyifle seyrediyor. Ama şu da bi gerçek ki "LOZAN'da imzası olmayan ABD'nin tüm gayreti ister vadedilmiş toprakların İsraile geçmesi için debeleniyor de, ister 1918 Wilson prensiplerine göre "Büyük ermenistan ve Büyük Kürdistan hayali de" ÖNCELİKLİ TEHTİD ABD VE EMPERYALİZM ŞU AN..
  • Aydın 10.10.2020 21:20
    Chp ye konuş. Sayenizde başa gelirse s-400 leri heykel yapıp size yollar.
  • göktürk 10.10.2020 20:01
    ya siz ne utanmaz arlanmaz yaratıklarsınız,yürüüüüüüü
  • a.eren 10.10.2020 19:45
    Sen şu fetö itini Türkiye' teslim et biz de S-4000 leri düşünelim, ne dersin iyi pazarlık değilmi?
  • Vatann sever 10.10.2020 19:37
    Azerbaycan ateşkes numara Karabağ alınana kadar hücum
  • Asım 10.10.2020 19:05
    abd f35 'i bir daha gözden geçirsin hele bir.
  • ilker 10.10.2020 18:57
    ne diyor bu ya
  • Turan-61 10.10.2020 18:33
    Türkiyesiz ortadoğuda hiçbirşey yapamazsınız.Süper güç olmak bize yakışır.Nekadar engellemeye çalışsanızda .Bunu gerçekleştireceğiz.Artık gerçekleri görün.
  • mill 10.10.2020 18:17
    Nato için ayrı ordu kuralım nato kısmını büyük ordudan ayıralım. Bu kez bahaneleri kalmaz.
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek