Tüm Yorumlar 45 Yorum Var
  • HALİT 28.01.2021 14:23
    YAazıklar olsun onları serbes bırakan o hakimlere . rabbime havele diyoruz. . rabbim ıslah eylesin.
  • Mustafa 26.01.2021 15:52
    Bunları sağlam kickboksculara vercem 3 ay komadan çıkamayacaklar
  • İsmail 25.01.2021 19:40
    Yaşlı Aadami döv ve serbest kalsın. Bu adalet Türkiye'de olur.
  • Yakub 23.01.2021 13:08
    Burdur 'ın adı lekelenmiş. Yaşlılara saygı göstermeyenler kimlerden ,Yusufiye mektebi fayda sağlar mı acaba?
  • Türk 18.11.2020 23:40
    Allah belasını versin bu suçluları serbest bırakanların virüs değil deprem değil kıyamet kopsun artık şu lağım çukuru dünyada yaşamaktan bıktık usandık artık yaşasın cehennem gerçek adalet toprağın altında gerisi yalan
  • Trabzonlu 17.11.2020 23:53
    Bu kanunlarla daha çok böyle video izleriz. Şayet onu bırakan hakimin babası akrabası olsaydı bırakırmıydı bu müptezelleri.
  • yozgatlı 17.11.2020 19:41
    halil sezai ceza gelipte buna gelmiyorsa bu iş te bir iş var. ya kişilere göre ceza yada vicdanlara göre değişiklik gösteriyor.
  • Vatandaş 17.11.2020 15:31
    "Hükumetin yargıya müdahale etme yetkisi olmasın ama yargının adaleti sağlayamamasından hükumet sorumlu olsun!"
  • Doğu-Batı 17.11.2020 15:24
    Bunları yapanların yaşlı halini merak ediyorum. Aynı durumda kendileri olsaydı ne yaparlardı. Allah ihmal etmez, mühlet verir. Yaşattıklarını yaşamaları yakındır.
  • Erdem 17.11.2020 14:58
    Sanki idam gelse uygulancak. Hapise bile atmiyorlar böyle zibidileri. OSmanli zamaninda idam vardi. 100 senede bi katil idam ediyorlarmis. Oda en sevdigi yemegi hergün yedirerek. Böylesini yollicaksin Afganistana, arabistana.
  • k-keskin 17.11.2020 14:34
    başka bir haberde adamın biri küçük çocuğu öldüresiye dövüyor kaldırıp yere fırlatıyor. burdada babası yaşında adama işgence ediliyor , idam gelmesinde ne olsun daha acaba bu ülkede
  • Deli oglu Deli 17.11.2020 14:21
    Editör sizden ricam bu görüntüdeki beyin adresini bana verin. Ben biraz sohbet etmek istiyorum bu arkadaşla, Kendimi biraz tanitayim kick boxcuyum boyum 198.cm kilom 140. Kesinlikle güzel ve eglenceli bir sohbet olacagina inaniyorum
  • Osman Erdem 17.11.2020 14:04
    Allah ıslah eylesin, ıslah olmayacaksanız, eliniz, diliniz kurusun. Bu gençlere de dur demeyecek adalet, adalet değildir. Böyle adaleti neyleyelim. Buradan idarecilerimize sesleniyorum. Bunlara göz yummayın.
  • fırat kalkanı 17.11.2020 13:48
    savcı bırakmıştır kesin...
  • Ugur 17.11.2020 13:42
    Kardesim ne demek serbest birakildilar ya.Bu kadar kolaymi.Nasil bir hak hukuk bu.Yasli bir insana bunu yapip serbest kalmak bu ve bunun gibi zibidileri cesaretlendiriyor.Böyle bir Hukuk ve ceza anlayisi olamaz.Insan haklarinin arkasina siginilip bu tip olaylar kesinlikle cezasiz kalmamali.Bu türlü kayit altina alinmis ve bariz sekilde karsi koymayan bir sahsin darp edilmesi kesinlikle sucu sabit oldugundan cezai bir islem yapilmasi lazim.