Tüm Yorumlar 326 Yorum Var
  • Hasan 24.11.2020 20:02
    Fetullah guleniň kitabını oku istersen burdan Ne çıkacak, korana devam ediyor.
  • son osmanlılar 21.11.2020 23:03
    Demirtaş, başkan aponun heykelini dikeceğiz diyor. pkk terör örgütüdür demiyor, tam tersine kürt halkını savunan gerilladır diyor. Kobani olaylarını çıkartarak 50 kişinin ölümüne sebep oluyor. lgbt'ye haklar tanıyacağını basınla duyuruyor. Açıkçası kürtlerin verilmeyen ne hakkı var ki? bir de güya kürtlerin hakkını savunuyor. Osman Kavala denilen şahıs da aynı yolun yolcusu olduğu için ikisi bir arada zikrediliyor. Bülent bunları bilmiyor mu?...Bilmiyorsa! Biri hatırlatsın..
  • son osmanlılar 21.11.2020 21:42
    Demirtaş, başkan aponun heykelini dikeceğiz diyor. pkk terör örgütüdür demiyor, tam tersine kürt halkını savunan gerilladır diyor. Kobani olaylarını çıkartarak 50 kişinin ölümüne sebep oluyor. lgbt'ye haklar tanıyacağını basınla duyuruyor. Açıkçası kürtlerin verilmeyen ne hakkı var ki? bir de güya kürtlerin hakkını savunuyor. Osman Kavala denilen şahıs da aynı yolun yolcusu olduğu için ikisi bir arada zikrediliyor. Bülent bunları bilmiyor mu?...Bilmiyorsa! Biri hatırlatsın..
  • izzet 21.11.2020 11:16
    arınç nihayet gerçek yuzunu göstermeye başladı. dışardaki ağa babaları yeni görevler vermiş.
  • dred 21.11.2020 08:32
    bu konuşmalar vahim bir tabloyu gösteriyor
  • Galatasaraylı 21.11.2020 02:01
    Hakikaten sizi bi şey zannediyorlar hala
  • Faruk 21.11.2020 01:55
    Demirtas in zamaninda bu ulkeyi bolmek için söylediği tehditlerini ne çabuk unuttunuz zavallilar
  • TÜRKOĞLUTÜRK 21.11.2020 00:44
    Hadi oradan!
  • Kemal 20.11.2020 22:53
    Benim askerime polisime öğretmenime kurşun Atan benim kardeşim olamaz Kürtlerin tranvasini düşünüyorsunuzda gözünün önünde arkadaşı şehit olan askerîn polisin psikolojisini hiç düşündünmü 20 yaşındaki oğlunu toprağa veren ana babayı dedeme gerekyok
  • Emrah adlığ 20.11.2020 22:29
    Gafillik böyle birşey işte. Vah zavallı vah. Devletten aldığın maaş haram olsun sana.
  • LEVENT 20.11.2020 20:12
    Sen ne dediğini biliyor musun Arınç, herşey apaçık ortadayken bu fikirleri sana kim pompaladı. Binlerce asker, polis , öğretmen, ımam, doktor , sivil vs. insan şehit oldu, Niye biliyor musun ?senin savunmaya çalıştığın ermeni/yahudinin köpekligini yapan örgütler yüzünden, ve sen çıkmışsın elebaşına , serbest bırakılabilir diyorsun, bu hainlere gün yüzü haram olsun, Allah da seni bildiği gibi etsin.
  • Vatandaş 20.11.2020 18:04
    Sen bunları bir de şehit ailelerine, yetimlere anlat s.demirtaşın bir melek olduğunu.
  • son osmanlı 20.11.2020 13:41
    Dağda, şehirde kaçırılan öldürülen o kadar çok Askerimiz Vatan evladımız varken çoluk çocuk demeden katleden eli kanlı terör örgütüne destek veren birinin ne yazdığı çokmu önemli, o kişiyi topluma sevimli göstermeye çalışmakta nedir. bu adam akıl tutulması yaşıyor olmalı yaştan emekli edilmeli