Tüm Yorumlar 39 Yorum Var
  • bekir sağlam 23.11.2020 15:35
    Al ! vatan hainlerine ders niteliğinde konuşma.
  • Evladı Fatihan 23.11.2020 12:05
    Ali paşa JÖN Türkleri kastediyor olmalı .Rabbim Devletimizi korusun
  • Misafir 22.11.2020 21:50
    ABD yeni başkanı BİDEN muhalefet ile Erdoğan'ı devireceğiz derken muhalefetten ciddi ve samimi bir tepki beklerdim.İlk tebrik edenin Sayın Kılıçdaroğlu olması gerçekten cok acı ve düşündürücü.Bir muhalif olarak bunu içime sindiremiyorum...İvedilikle dışarıda milli ve yerli bir duruş sergilenmeli...İktidar ve muhalefet bir olmalı...
  • hazal 22.11.2020 20:59
    adam gerçekten güzel konuşuyor. teşekkür ediyorum.
  • YÖRÜKOBALI 22.11.2020 20:38
    Bu Alçaklıgı ,Vatan hainligi dünyada hiçbir ülke vatandaşı kendi üljesine Askâ yapmaz ve hey sözüm ona dünyanın en alçagı git onlara yalvar bakalım amaçlarına ulaşmanıza Bizler fırsat verecekmiyuz Biz kimleriz biliyormusun Biz Oğuz jaankarız ,buz Suktan alpaslanlarız ,biz Ertuğrul ve Osman gazileriz bu meydanları suzleremi bırakacaksınız öylemi TOPUNUZ gelin öyleyse hodri meydan!!! TÜM HAİNLERE İTHAFEN ""yazmak zorun dayım!!!
  • AKREP 22.11.2020 20:27
    Ağzına sağlık yiğidi öldür hakkını yeme.
  • Yerli ve Milli 22.11.2020 20:13
    chp cahil hain partisidir nokta !..
  • Bora 22.11.2020 19:42
    Chp nin başına hakan efendi geçse daha hayırlı vatansever milliyetçi ve atatürkçü bildiğim birisi
  • Misafir 22.11.2020 18:09
    Bir atasözü vardır dışarda köy gayreti içeride soy gayreti güdülür diye ulan chp içerde at tut ama dışatdan medet umma hayır gelmez çevrendeki ülkelerden derste mi almıyorsun, senin medet umacağın yer millettir al çoğunluğu adam gibi yönet alamıyorsan alana saygı duyup oturacaksın o kadar....
  • Dadas 22.11.2020 17:51
    Türk milletine güvenin yolda kalmayın.
  • foa 22.11.2020 17:50
    doğru söze ne söylenir. chp li değilim ama bu adamı deviyorum.
  • Ümüt 22.11.2020 16:01
    Bu bir terörden darbeden farkı yoktur en kısa zamanda yüce mahkemelerimizce yargıĺanmalidır
  • ASİLTÜRK__ 22.11.2020 15:14
    Hakan BAYRAKTAR yıllarca chp yi destekleyen ve her seçimde chp lehine çalışma yapan bir araştırma şirketi sahibi. Eğer bu adam gerçeği burada haykıracak kadar hayal kırıklığı yaşadıysa, bu parti içinde bulunanlar ya akıl tutulması yaşadıklarından bu tür parti içi milletvekili söylemlerini engellemiyor yada gerçekten Vatana ihanet içindeler.
  • 06 vatan 22.11.2020 14:52
    Bu adamı chp ye başkan yapın