Tüm Yorumlar 578 Yorum Var
  • ömer öz 26.11.2020 11:30
    şu cümle bile bu adamın bitişi için yeterlidir.
  • Daruga 26.11.2020 00:30
    Varım ulen, kimene bundan.Helede sanene
  • Abdullah 25.11.2020 23:30
    Yazıklar olsun ki milletin meclisinde hak etmeden oturuyorsun
  • öğretmen 25.11.2020 22:50
    Benliğini sana ipotek edenler de öğretmen değil o zaman.
  • öğretmen 25.11.2020 22:47
    sana oy veren öğretmen, vermeyen değil. öyle mi. Çok bencilsin. senin hakkında benden başka şeyler bekleme sadece bu.
  • Tahsin 25.11.2020 22:20
    Yazıklar olsun senin peşinden gidene ne demeli
  • Volkan 25.11.2020 21:03
    Arıza
  • Abdurrahman 25.11.2020 20:18
    Bende chppkk nın peşinden gözden öğretmene öğretmen demem. Hepsi birkaçı hariç yalancı sahtekar İSLAM DÜŞMANI.
  • Osmanlı1453 25.11.2020 18:29
    Şuursuz senin peşinden gidenede bizmi öğretmen değildir demeliyiz. Şu adama oy verenleri şaşırıyorum öyle böyle değil hemde.
  • Teko66 25.11.2020 18:23
    Allah cc bu zihniyete iktidar yüzü göstermesin, bunları bide iktidar olduğunu düşün bütün ülke perişan olur Allah fırsat vermez inş.mutlu azınlık ,din düşmanı ,Kıymetli Öğretmen kardeşim buna gereken tepkinizi vermelisiniz, bu hükümetin kıymetini iyi bilmeliyiz sevgi ve saugılar
  • Yakup Mil 25.11.2020 15:38
    Bu adamdan yıldık artık yeter. Ben bir öğretmenim ve hükümetin yanındayım.
  • özgür.t 25.11.2020 15:37
    Ulan ciddi ciddi alkışladılar ya
  • bülent 25.11.2020 14:28
    diyor ki "benim gibi düşünmeyen öğretmene öğretmen demem", sen kimsin ki, öğretmenlerimize öğretmenliği sen mi verdin ki demeyeceksin? sen demezsen öğretmenlikleri mi düşecek? kimseyi işten atmayacağız, namus! sözü diyordunuz, on binlerce işçiyi işten attığınız gibi yerlerine adamlarınızı ve hdplileri doldurdunuz, siz busunuz işte..
  • savas 25.11.2020 13:41
    Valla öğretmenler pandemi sürecinde yatttı. Maaşlarıtıkır tıkır ödendi. Ek ders parası sıbav ücreti vs hiç bir haklarıda zayiolmadı. Her ayın 15 inde her neyse gidip maaşlarını aldılar. Hiç bir öğretmenin kafasında maasımı alabilecekmiyim kaygısıoldumuAllah aşkına. Ama bunların döneminde oldu. Eğer bu rahatlıgıbu imkanları görüp de hala bu hukumeteoy vermeyen varsa öğretmen değildir demeyeceğim. Nankördür.
  • Orhan 25.11.2020 10:52
    Bunların hepsininin zihniyeti bu benim gibi olmayan benim gibi yaşamayan benim gibi düşünmeyen hiç bir hakkı yoktur. Yaşamakta dahil. Rabbim bunların şerrinden korusun Ülkemizi temsil etmekten uzak eylesin.