Tüm Yorumlar 146 Yorum Var
  • Fatih erten 03.12.2020 23:05
    Chp millet vekili turk milletinden ve ordusundan çıkıp özür dilemeli yada chp den atılmalı savcı ve hakimlerimizde bu adama cezasini vermelidir bunun gibi chp de çok var at at chp de kimse kalmaz bastada kılıçdaroğlu
  • Alparslan 30.11.2020 00:51
    Türk ordusunu satın almaya kimsenin parası yetmez. Vatan sevdası paha biçilemez! Herkes haddini bilsin.
  • serkan istanbul 29.11.2020 20:49
    siha'ların var oldugu bir dunyada tanklar ve yerde hareket eden her türlü hedef sihaların antreman alanı oldu.
  • murat erol 29.11.2020 19:55
    Asıl satılmış olan sizsiniz. Yazıklar olsun
  • Tekavüt 29.11.2020 19:51
    Boş kafalı yalancılar vekil olursa işte böyle konuştuğu kaba kacağa sığmaz...Her işine gelmeyen durumda karşısındakileri aşağılar...
  • goktuglord 29.11.2020 19:17
    ordu satılmadı ben kendimi sattım onun bunun uşaklığını yapıyorum düşmanlara çalışıyorum demek istedi chp MİLLET VEKİLİ ...
  • Orhan 29.11.2020 19:10
    CHP ye göre Ordu'nun satılmamış olması için 7/24 CHP ye hizmet etmesi lazım. Ha ! Bu sadece Ordu için değil, tüm kurum ve kuruluşlar için hatta tüm vatandaşlar için geçerli. Bu nasıl kokuşmuş bir zihniyet!!
  • adede 29.11.2020 18:19
    ağzından çıkanı kulağı duymuyor...
  • Temel 29.11.2020 18:18
    Utanmazlar vatan hayınları biz bu ordunun peygaber ordusu olduğunü anlamazsınız CHP eşittir hdp pkk sana oy verenler acaba vicdan azabı çekmiyorlar mı hiç rahatsızolmugorlar
  • orta asyalı 29.11.2020 18:12
    satılmış sizin sülalenizdir. vatan haini bunlar ya hu
  • Vicdan 29.11.2020 17:13
    Sonradan görmeler vekil olunca bu sonuç kaçınılmaz.Milletvekilliği seçilme şartları güncellenmeli.Proğramda bağırarak seni haklı çıkarmıyor sözde vekil.
  • Vicdan 29.11.2020 17:13
    Sonradan görmeler vekil olunca bu sonuç kaçınılmaz.Milletvekilliği seçilme şartları güncellenmeli.Proğramda bağırarak seni haklı çıkarmıyor sözde vekil.
  • Leyla 29.11.2020 16:35
    Türk ordusu satıldı diyen şahıs, dunya biraraya gelse Türk ordusunu almaya gücü yetmez.senin yasadigin oz vatanin ordusunun asaletinden haberin yok..yazik sana.cehalet diz boyu.
  • Vatansever 29.11.2020 16:24
    Bu Habertürk e dikkat edin güya her siyasi partiye söz veriyor gibi görünüp en yıkıcı ve en arızalı tipleri ekrana taşıyor bütün proğramlarına dikkat lütfen Aydın Doğan gitti Ciner geldi
  • 06 vatan 29.11.2020 15:37
    Satılık chp partisi yanında vekilleri ile verilecektir boş muhabbet için aramayın kalbinizi kırarım pazarlık sünnettir.