Tüm Yorumlar 30 Yorum Var
  • yahya 01.12.2020 10:20
    islam düşmanlığı için eline fırsat geçti. içki içenler her türlü ihmali yaparak içkisinden geri kalmıyor. onada bir çözüm bul
  • Bilal 01.12.2020 06:57
    Sen camiye gitmediğine göre metro otobüs vs kullanmadığına göre virüsü nerede kaptın fener Rum patrikhanesinde mi kaptın biz de bilelim ki tedbir alalım
  • Ahmet 01.12.2020 00:39
    Suçu başka yere yikmada yani cambazlikta rahmetli Demirel bunun yanında çırak bile olamaz.bu adama oy verenler tövbe sizi kurtarirmi bilemem.
  • Abdullah 01.12.2020 00:32
    Şu an camiler kadar bu konuya özen gösteren kurum yok. Kakdıki hükümet bu konuda da vakalar ağırlaştıkça tedbir açıklayacaktır. Sonrada Ekrem ben demiştim yaptılar diyecek...
  • ADIYAMANLI 01.12.2020 00:14
    Her şey daha güzel olacak(!) Alın size.
  • * L A Z * 30.11.2020 23:22
    Seçimden önce hafız, seçim bitti haham oldu, sen utanmazsız çünki mayan bozuk, belki sana oy verenler bu konuşmandan sonra utanır kime oy verdik diye.
  • k¹e⁴l⁵e³ş 30.11.2020 22:59
    Sen kendi işine bak toplu taşıma ve metrolar istif camiye dil uzatma oralarin yetkilileri var senin derdin korana değil derdin başka oralara emir vermeye ne yetkin var nede capın.
  • ekrem gürler 30.11.2020 22:31
    sen once toplu taşıma araçlarındaki durumu bi hallet sonra diger kurumlara cagri yap, akil ver , Bi de el kol hareketleri yapio
  • Yunus 30.11.2020 22:01
    Kuran'ın övgüsüne mashar olmuş benim ecdadım gemileri karadan yürüterek mübarek şehir İstanbul'u fetetti. Ancak, patates ve soğancılar tarafından kendi nefai ile hiç savaş vermeden yeniden rum'a teslim edildi. Düşman içerden vurdu.
  • Yunus 30.11.2020 22:01
    Kuran'ın övgüsüne mashar olmuş benim ecdadım gemileri karadan yürüterek mübarek şehir İstanbul'u fetetti. Ancak, patates ve soğancılar tarafından kendi nefai ile hiç savaş vermeden yeniden rum'a teslim edildi. Düşman içerden vurdu.
  • Yunus 30.11.2020 22:01
    Kuran'ın övgüsüne mashar olmuş benim ecdadım gemileri karadan yürüterek mübarek şehir İstanbul'u fetetti. Ancak, patates ve soğancılar tarafından kendi nefai ile hiç savaş vermeden yeniden rum'a teslim edildi. Düşman içerden vurdu.
  • BeyNemaz 30.11.2020 21:43
    Ulan kıldığınız iki vakit namaz o da Bayramdan Bayramaa Müslümanın cemaatine saldırırsınız. Müptezeller be. Sizde değil ki kabahat, kılıfınıza kanıp size oy veren Hacı hoca görüntülü cahiller de...
  • vedat 30.11.2020 21:36
    başkan olamadın gitti.kendi kusurunu örtmek için suçu başkalarına atmak bu partinin marifetlerinden oldu. eğer seçimden önceki gibi takiye için bile olsada o camilere gitseydin ve başkan olsaydın da işini yapsaydın camiler mi toplu taşıma araçlarımı korona yayıyor görürdün
  • Hakan 30.11.2020 21:21
    Bu kişiyi seçim zamanı hariç camide birdaha gören oldumu
  • Alpagu 30.11.2020 21:12
    Yazıklar olsun!.. Bu nasıl belediye başı daha eline koluna sahip olmaktan aciz, konuşması perişan, birde sağa sola gerdan mide bırakmadı. Buna oy veren ipçi ve karamollacıların ervahına yazıklar olsun, fetöhdpkkdhkpc... lileride kahru perişan eylesin, cehapelilerede Rabb'im hiç bir zaman fırsat vermesin, zihniyetini kurutsun.