Tüm Yorumlar 14 Yorum Var
  • HASAN 01.12.2020 21:16
    yaaa AB Türkiyeyi asla birlige almaz zaten almasınlar da artık alırlarsada ancak yeniden kapütilasyonlar şartlarıyla alırlar artık ona ne kadar almak denirse sömürge denir
  • tunctunc 01.12.2020 17:07
    Yillardir avrupalilarin Türkiye ile i$i yoku$a sürmesi yüzünden yani bir anlamda istenmiyen Türkiye olarak avrupanin tek cikari Türkiyedir.Aramiz ne kadar bozuk egri bügrü olsada eger avrupa bize göz kirpsin hemen her$ey he deriz..Bu konuda asla asla asla bir duru$ sergilemeyiz.Cünki bu güne kadar bunu defalarca gördük.
  • Argıthanlı 01.12.2020 16:52
    Biden denen gelirgelmez deaş komutanları arka buldu obama dönemin paçavraları yine ortaya çıktı trump onlara tolerans vermemişti demekki.
  • Fuat 01.12.2020 16:48
    Bence en iyisi AB, ABD ve diger ortadoğu ülkeler ile ticaret birligi kurnak yanına asyada demokratik ülkeler hindistan indonezya vesaire olabilir dinsiz ateist komunist faşist çin ile hiç bir değer paylamışıyoruz ne yemekleri ne yemek kültürü o dinsiz ateist çinlilerle hiç bir ortak degerlerimiz yok.
  • Akkoyunlu 01.12.2020 15:47
    Onun için yaptırım uygulamaya çalışıyorlar... Bizim önce iyi bir yol belirlememiz lazım... Ama bu ab ABD ile değil ortak bir yanımız olan devletlerle....
  • esven 01.12.2020 15:34
    Türkiyem doğru yoldasın, yeterki Reisine sahip ol.
  • Q.Q 01.12.2020 14:03
    Rahmetli Erbakan, islam birliğinin kurulması için verdiği mücadelede Nekadar Haklıymış bu ğün daha iyi Anlıyoruz.. islam birliğinin kurulmasını engelleyen kişi de Abdullah Gül idi.!
  • Pelin 01.12.2020 13:36
    Macron'a şunu söylemek isterim: Bize burnunu sokmak yerine, önce git ve sen kendi ülkende kendi sorunlarını çöz ...
  • mir 01.12.2020 13:09
    Dostunu yakın tut düşmanını daha yakın tut diye bir söz var.
  • Pelin 01.12.2020 13:08
    Trump şöyle diyordur :isis ayaklanmış haberim yok
  • Bulut 01.12.2020 12:14
    Suudla yola çıkılmaz
  • Yalancıyı... 01.12.2020 12:10
    Kurt ile kuzuyu birbirine Arkadaş yapamazsınız...
  • Mert 01.12.2020 12:01
    O zaman dediklerimizi uygulayacaksınız !!?
  • Mevlüt 01.12.2020 11:25
    Umarım öyledir.