Tüm Yorumlar 42 Yorum Var
  • Galatasaray 03.01.2021 00:29
    Allah bütün şifa bekleyenlere şifalar versin inşaallah.
  • Kayseri 02.01.2021 02:33
    Allah sifasini version allahtan ümit kesilmez
  • Mehmetsrka 02.01.2021 00:50
    Bir kazandır olmuş çok geçmiş olsun Allah şifa versin kimseye yaşatmasın. Ama bu tür patlayıcılara yasak getirilsin..
  • Bi bitmediniz 01.01.2021 23:27
    Doktor Materyal demiş diye, bilmişler eleştiriyor. Havai fişek boş bişey değil içinde barut vs var bunu kast ediyor adam. Bide müslümanlıkla ilgili yazanlar Allah aşkına siz susun! Otizm değil! DOWNSENDROM!!!!!! Cahillllll herifler
  • Bjk56 01.01.2021 21:44
    Çooooook geç iş olsun Omar inşaallah sıkıntı kalmayacak iyileşeceksin Galatasaray faydalı olacaksın
  • Cemil 01.01.2021 21:21
    Yorumlara bakıyorumda adama demediğinizi bırakmamışsınız, adamın otizmli çocuğu varmış ve çocuğunu mutlu etmek için, havai fişek kullanmış ve kaza geçirmiş.
  • yasin 01.01.2021 21:02
    Fenerli olarak çok üzüldüm tez zamanda iyileşir inşallah
  • osman 01.01.2021 20:51
    doktor da mubarek insaatta mi calisiyor? ! materyaller falan filan...
  • haci vat 01.01.2021 20:07
    bir insan bir kaza sonuu yaralanmış . önemli mi teferruatlar biraz insanlık diyorum
  • Mocca 01.01.2021 19:24
    Ne kadar hircin ve ofke dolu yorumlar yayinlaniyor. Hepiniz internet, otomobil, telefon, bilgisayar say say bitmez kulaniyorsunuz. Kulanmayin bunlarin hepsi Gavur icadi. Size ne adamin havayi fisek kulandigindan herkes kendi bacagindan asilir.
  • Baybora 01.01.2021 19:14
    Gçmiş olsun, Allah kazadan, beladan, yanlış işlerden onu da bizleri de korusun. Yorum yapanların bir kısmında Allah korkusu hiç yok gibi. Geçmiş olsun demek, Allah'tan şifa dilemek varken, saçmalamanın bini bir para olmuş, insanlık, vicdan, Allah korkusu kalmamış. Sizler hiç hatası olmayan meleklersiniz değil mi? ALlah'ın size neler hazırladığınızdan çok emin görünüyorsunuz? Allah hepimizi, haddi aşıp O'nun işlerine müdahale etme edepsizliğinde bulunmaktan ve Gazabı'na uğramaktan cümlemizi korusun.
  • Fatih 01.01.2021 19:07
    Kim Bir Kavme Benzemeye Çalışırsa, Onlardandır!
  • Cumali cuma 01.01.2021 18:56
    Veleyse56 umarım senin başına böyle bir şey gelmez