Tüm Yorumlar 13 Yorum Var
  • Aaaaa 07.01.2021 13:54
    Bu oh olsun diyen kişi hiç birşey bilmeden etmeden yorum kişiler kaza yapan kardeşim bu acının içinden bide bu insafsizca yorumları görüyoruz rabbim düşmanın başına vermesin böyle bir acıyı ama bu oh olsun diyen kişi rabbim bin katını ona versin inşallah ınsanların acısıyla bile oh olsun diyip mutlu olan insanlar malesef çok yazik
  • Aaaaa 07.01.2021 13:52
    O oh olsun diyen insan değil kaza yapan benim kardeşim ve bilip bilmeden yorum yapanlar bu sizin başınıza gelince anlarsınız rabbim düşmanımın başına vermesin ama oh olsun diyen kişi rabbim bin katibi versin ona daha birşey demiyorum insan değil O kişi insanlıktan nasibini almamışlar
  • Aaaaa 07.01.2021 13:52
    O oh olsun diyen insan değil kaza yapan benim kardeşim ve bilip bilmeden yorum yapanlar bu sizin başınıza gelince anlarsınız rabbim düşmanımın başına vermesin ama oh olsun diyen kişi rabbim bin katibi versin ona daha birşey demiyorum insan değil O kişi insanlıktan nasibini almamışlar
  • Rümeysa 07.01.2021 13:51
    Gerçekten de insanlık ölmüş... Tüm suçu karşı tarafta bulmaya ne meraklısınız... Bu kişi sizin yakınınız olsa böyle demezdiniz degil mi... İnsan olsaydınız önce "inşallah en kısa zamanda saglıgına kavuşur" derdiniz işiniz gücünüz eleştirmek olmuş unutmayın bunu! halen hayat devam ediyor ne zaman ne olacağı belli degil sizlerinde başına gelebilir veya bi yakınınızın da başına gelebilir... Nekadar çok kalbiniz körleşmiş kalbinizde zerre merhamet yok... "Umarım en kısa zamanda sağlıgına kavuşursun"
  • Rümeysa 07.01.2021 13:44
    Gerçekten de insanlık ölmüş... Tüm suçu karşı tarafta bulmaya ne meraklısınız... Bu kişi sizin yakınınız olsa böyle demezdiniz degil mi... İnsan olsaydınız önce "inşallah en kısa zamanda saglıgına kavuşur" derdiniz işiniz gücünüz eleştirmek olmuş unutmayın bunu! halen hayat devam ediyor ne zaman ne olacağı belli degil sizlerinde başına gelebilir veya bi yakınınızın da başına gelebilir... Nekadar çok kalbiniz körleşmiş kalbinizde zerre merhamet yok...
  • Horona 07.01.2021 09:46
    300 metre öteye de gidecek olsan o kaskı, o emniyet kemerini takacaksın arkadaş, polisten, cezadan korktuğun için değil, kendi can güvenliğin için takacaksın.
  • mrt 07.01.2021 08:10
    şu kavşaklara neden ağaç ekerler anlamış değilim ..Görüşü çok engelliyor . Küçük ağaçlar olmasa araç sürücüsü belki görebilirdi.
  • Adanalı 06.01.2021 23:50
    Bu kahrolası motorsikletlere çok sıkı denetim lazım. Türkiye trafiğini Afrika ülkelerine çevirdiler.çoğunda plaka yok muayene yok ruhsat yok ayna yok lamba yok kask yok denetleyen yok şehirler çalıntı motosiklet cenneti oldu ters yönden gidişler kırmızı lamba ihlalleri aralardan serserilik yaparken araçlara zarar verip aynalarını kırma artık güncel bir olay haline geldi yasaklansın bu kahrolası motosikletler trafiğin yoğun olduğu yollarda.
  • Türk Vatandaşı 06.01.2021 22:59
    Ohhh ettiğini bulmuş.
  • ne. 06.01.2021 21:47