Tüm Yorumlar 13 Yorum Var
  • Alper 14.01.2021 20:16
    Bizimkiler SİHA yapar Diğerleri Heykel yapar
  • Kartal 14.01.2021 00:35
    Geçen köstebek yakalandı müdür, dikkat edelim düşman çok
  • Analızcı 13.01.2021 23:46
    Abd sılah vermez artıstlık yapar guya stratejık ortagımız kendı gobegımızı kendımız kesıyoruz ıyıde yapıyoruz bız boyle yasadık cocuklarımız yasamasın barı ..
  • Hüseyin YILDIZ 13.01.2021 23:25
    Ya Dövlet başa ya kuzgun leşe...
  • ,,,,,,,,,,,, 13.01.2021 23:22
    Bünyamin haklısın , Özmuşlu gardaşın birdaha okuması lazım,,,
  • İstanbullu 13.01.2021 22:29
    Türkiye Savunma Sanayiinde destan yazıyor. Ama heykelci chp ve amigoları istemezükçü tayfa iktidara saldırıp muslik açılışı ile övünüyor . Hem ezikler ,hem de fodul
  • Bünyamin Öztürk 13.01.2021 22:25
    Özmuşlu isimli arkadaş; Alp isimli arkadaşın ne dediğini anlamamışsın, iyi oku.
  • özmuşlu 13.01.2021 21:45
    Alp denen arkadaş ülkeni o kadar küçümseyeceğine buradan o kadar zeki gençler parayla satın alınarak dışarıya kaçırıldı kaçmayana niye inanmıyorsun. O silahı üreten te bir Türk ,, buradaki tb 2 sinden tut koralı üreten de yine Türk. Az biraz ülkenize , gençlerinize güvenin. Yarın o bür gün göçüp gideceğiz bu vatanı yine bu gençler koruyacak evvel ALLAH hiç şüphen olmasın ! Ben güveniyorum.
  • Alp 13.01.2021 20:32
    Ben hala fransayı ege den tıpış tıpış kaçıran BAE basınının yazdığı gizli silahlarımızı merak ediyorum savaşı kazanan bu pervaneli motorlu ihalar olamaz . İşin rengi farklı ya Koral ya kement projesi ya da bilmediğimiz Rusya'yı bile sahaya sokmayan silahlar var .bu pervaneli ihalar olamaz bunlardan İsrail'in daha gelişmişleri var ABD de jet motorlusu var
  • Can Polat 13.01.2021 19:56
    Ingiltere bu siha projemize tilki kurnazliginda yaklasip teknolojimizi sırlarımızı zayıf noktalarımızı öğrenecek aman uzak tutun dusman ulkelere satmayın sattığımız dost ulkelerdekinin takibini yapin ki başkasının eline gecmesin incelenmesin cok cok dikkat edelim butun projelere...
  • Doğrucu davut 13.01.2021 18:57
    Uçak ve zırhlı araç için motor üretimi üzerine ortak bir platform oluşturularak ihtiyaçlarımızı kazan kazan politikası ile temin yoluna gitmeliyiz.
  • Ulubatlı 13.01.2021 17:17
    Çok yerinde bir atılım . Akıllı bir proje. Allah yardım etsin.
  • Memoral 13.01.2021 16:31
    Bunlardan jet motorunun nasıl yapıldığını öğrenin