Tüm Yorumlar 94 Yorum Var
  • benibul 22.01.2021 09:41
    artık asla hazır döner yemem
  • 44Malatya 22.01.2021 01:01
    Pandemi olmasa bile bu tür üretim yapan yerlerde maske zorunluluğu var diye biliyorum.
  • gösteri-s 21.01.2021 23:14
    tik tok lar whatsap lar instagramlar var diye, buralarda şekil yapacagım diye kafayı yiyenler topluluguna hoşgeldiniz.
  • İzci 21.01.2021 22:06
    Üç beş beğeni alacağım diye türlü türlü soytarılık yapıyorlar .Ne hale geldi millet.
  • PEHHH 21.01.2021 22:00
    yazıklar olsun sizin gibi denetim kurumuna pehhh birde kurum ha yemişim sizin kurumunuzu lan olum siz kime hizmet ediyorsunuz adam gibi işinizi yapın lan soysuzlar
  • İhsan 21.01.2021 21:52
    Böyle haberlerde firma ismi vermemek vebaldir
  • ayhan 21.01.2021 21:38
    eğitim eğitim eğitim görgü kuralları her canlıya lazım
  • Dede korkut 21.01.2021 21:23
    Yarın öbür gün bu insan görünümlü hayvanların kim olduğu ve nerede çalıştıkları kesinlikle tespit edilir. Ancak, caydırıcı her hangi bir ceza verilmez maalesef. Zaten verilmediği için bu iğrençliği yapma cesaretini bulabiliyorlar. İnsanları nimetten soğuttunuz Allah'ta sizi bildiği gibi yapsın inşAllah.
  • Yasin 21.01.2021 21:22
    Bugünden itibaren hazır döneri protesto edip yemeyelim bakalım... Neler olur görün... Millet yemeye devam ederse bu rezillkikler de devam eder...
  • Yozgatlı Fetih 1453 21.01.2021 21:17
    Başlarında ne müdür ne şef var denetim olmazsa böyle olur. Ayrıca devlet gıda teröristlerine hapis cezası vermedikçe bununla baş edemez
  • samses 21.01.2021 21:14
    buraları kapatmayacan. bir iki aylık kayyum atayacan, sadece maliyetine satış yapıp tekrar geri verecen,, bence bu yeter
  • zafer gülten 21.01.2021 21:08
    maske takmadıkları gibi saç sakalda bir karış,ne oldu şimdi ,ayıptır demesi ekmek yedikleri çanağa pislediler---şimdi ben bu görüntüleri gördükten sonra hazır dönermi alırım,ve sanırım aklı başında insanlarda almaz. işsiz kalsında gitsin oto tamirhanelerinde yağ kir pas içinde çalışsınlar inşallah,bulmuşlar tertemiz işi şükretmesini,insan gibi çalışmasını bilmiyorlar çünki.
  • Ali 21.01.2021 20:15
    İyiki tiktok var bu rezillikler ortaya çıkmazdı
  • İlhan 21.01.2021 20:06
    Bunun gibilerine ağır cezalar gelmedikce bitmez.
  • Muzaffer 21.01.2021 20:03
    İşletmenin suçu yok çalışan 'ın başınada nobetçimi dikecekler insan ekmek yediği yere ihanet etmemeli Kocaman adamlar aile terbiyesi diyelim