Tüm Yorumlar 38 Yorum Var
  • Mustafa 22.01.2021 21:47
    Bursa o kadar göç aldı ki maalesef nerdeyse her gün bir asayiş olayı medya ya yansımaktadır. Güzelim Bursa da çığrından çıktı artık maalesef
  • M. Ali 22.01.2021 21:29
    Caydırıcı ve ağır ceza lazım..
  • Bektaş Günay 22.01.2021 20:35
    Bu tür hasta yakını Teröristleri bunlar. Yetki versin devlet, bu gibilerin hastalarını, o hastaneden alıp evlerine gönderilmeli. Ulan adam olun, Adam! Soytarılara geçit verilmemeli. Polise yetki versin devlet, joplayıp göndersinler! Ne bu ya Allah aşkına!
  • adem 22.01.2021 20:00
    rezil kepazeler ! 20 sene önce de böyle sahnelere sahit oluyorduk, 20 sene sonra da.. ayni tas, ayni kafa... cahillik diz boyu !!! ne olcak bu ülkenin hali !
  • Vatandaş 22.01.2021 18:47
    Bu tiplere, tacizciye, tacavüzcüye, hırsıza, arsıza, elini döveve, öldğrenekadına şiddet yapana, madende yerin yedi kat dibinde, çalıştırma cezası verecenki, hem devlet, millete kendinede faydası olur.
  • yiğido 22.01.2021 17:29
    bu tür insanlara en ağır cezalar verilmez ise işin içinden çıkılmaz. bu tür insanlarda ülkemiz adına bıktık.
  • izmir dobracı 22.01.2021 17:15
    hergeçen gün insanlar agrasif-sinirli psikopatlar arttıyor hastanelerde polis kalkınca özel güvenliği takmıyorlar.şu devirde poliside takmıyorlar. güvenlik azlığı var 10 kişi birleşsin hastaneyi ele geçirir.
  • Doğulu Vatandaş 22.01.2021 17:14
    Kızmayın bana ama arkadaşlar, bizi AB ye almamalarının başka bir nedeni de bu kabilenin insanları. Bu insanlar herhangi bir AB ülkesinin Hastanesin de böyle bir rezalet görmek istemezler.
  • zafer gülten 22.01.2021 16:12
    bu gibi olaylarda saldırganı zorunlu olarak tımarhanenin azgın deliler bölümüne şöyle 4-5 ay kapatacan....bakın bakalım adam nasıl kuzu gibi oluyor,bi daha kimseye saldırıyor,olay çıkarıyormu.bakıyorlar nasılsa ceza bi yaptırım yok,yapıyorlar.caydırıcı bi önlem yok,savcılıkça serbest bırakılıyorlar.
  • ümit 22.01.2021 15:51
    HAKİM SAVCI AVUKAT OLMAYA GEREK YOK ARTIK TÜM BALİCİ TİNERCİ PİS İŞLER ERBABI BİLİYOR ADLİ KONTROL ŞARTIYLA SERBEST. SANKİ ÇOK KONTROL EDEBİLİYORLARr
  • Sağlıkçılar 22.01.2021 15:44
    Bakanlık görün görün
  • vatandaş 22.01.2021 15:27
    sağlikciya canimizi emanet ettiğimiz kişilere niye saldiri yapilıyor ceza verilmeli
  • kirşehirli 22.01.2021 15:24
    Şu adli şarti kaldirin ve tutukluluk süresini uzatin 6 ay yapin yani en azindan alti ay yatar
  • osmanlı 22.01.2021 15:16
    bu aileleri sosyologlar neden incelemez.Bilim adamları hergün çıkıp öldük bittik diyeceğine ,Aile bakanlığı kadınlara koruma evi açacağına,adalet bakanı cübbe giymem diye ağlayacağına işlerini yapsınlar.POLİSLER, MASKE TAKMAMA KONUSUNA FAZLA ODAKLANDINIZ.SİZLERDE DE SIKINTI VAR.
  • Kayseri 22.01.2021 15:12