Tüm Yorumlar 58 Yorum Var
  • Sadettin 08.02.2021 22:07
    Allah razı olsun güzel işlerinizin devamı olsun.
  • Serif 08.02.2021 10:52
    Allah Gucumuzu artirsin insallah. Durmak yok yola devam.
  • Rifat Çeri 08.02.2021 08:50
    işte böyle bir yerden başlanınca azmedince neler oluyor. Allahin izniyle daha neler yaparız. Yeterki milli birliğimizi maneviyatımızı azmimizi kaybetmeyelim. At binenin kılıç kuşananın.
  • Hüsnü portakal 08.02.2021 07:41
    Allah dahada güç versin zihin açıklığı versin birlik beraberlik versin başarılarının devamını versin amin
  • Erbaalım 07.02.2021 23:52
    Bizim öz malımız olsunda elin şeyinden daha iyidir yarında daha güzelini yapar aslan yiğitlerimiz elinize sağlık Allah işlerinizde kolaylıklar versin selamlar dostum Allah'a emanet olun
  • Uğur TÜZÜN 07.02.2021 23:47
    SLM MPT nin namlu atım ömrünü uzatmak için BOR ve Porselen katkılı malzemede namlu yapılabilir saygılarımla
  • Cenk 07.02.2021 23:19
    Nasil seri atmiyor? Görmüyorsunuz.........
  • Filozof 07.02.2021 22:32
    İki Eksik yanı var Yeniden Dizaynına Ayar ve Seri Atış yapması lazım ...
  • Dadas 07.02.2021 21:40
    At gibi tepiyor seri atılmıyor düzeltin.
  • osman ali 07.02.2021 21:09
    25 mermi olmalı şarjör
  • Asım 07.02.2021 21:06
    Hayırlı olsun İnşallah. 80 sene göremediklerimizi, AKP döneminde Tamamını görüyoruz AlimAllah.
  • Yorgun 07.02.2021 20:56
    Babam 70yıllarda almanyadaydı ozamanlarda Alman bıckısıderlerdi yani iki santim eni atmış santim boyu iki milim kalınlığında demir parçası köylü gelir yalvarırdı nolur bi testere getiriverdiye elini öpmeye şalısırlardı oda yapma dayı derdi nerden nereye şükürler olsun bazıları der kaçıncı yılda yaşıyoruz derler afkanda Allah'ın kulu orda asfalt yok at arabalarına biniyorlar vesselam
  • adalet 07.02.2021 20:43
    Bor katkılı Fiber karbonla .knt . ninde dahada hafileyecegini düşünüyorum
  • ibrahim 07.02.2021 20:35
    96-97 şırnağın askeriyim, elimizde kullandığımız tüm silahlar yabancıydı. bu ülkeyi pazar haline getirmişlerdi.bu hükümet sayesinde ayağımıza vurulan prangalardan kurtulduk.inşallah yollarımızda da yerli otomobilimizi görmek nasip olur.
  • Vatandaş 07.02.2021 20:05
    Bunlardan bolca üretmek lazım malum yunan kaşınıyor.