Tüm Yorumlar 61 Yorum Var
  • Türk 24.02.2021 21:14
    Rehinelerimizin her yeri darp içinde bir deri bir kemik kalmışlar bunları şehit babası diyor... Peki bunlar masum mu .?bunlar askerlerimiz kim bilir ne işkenceler yaptılar... Teslim oldu tertemiz oldular öyle mi...
  • Mehmet keser01 24.02.2021 14:38
    biri bana anlatsın burada adalet nerede? pkk benim askerimizi infaz ediyor benim devletim pkk lilari içeride besliyor!!!! 15 ay askerlik yaptım yazıklar olsun verdiğimiz emekler çöpe gidiyor. çocuğumu askere gondermeyecem siyasiler çocuklarını göndersin
  • Sarı 24.02.2021 13:28
    CHP li seyretsin bu köpekleri geberin inşallah Allah kurdukları tuzakları kendi başlarına vursun inşallah.
  • Yusuf Yıldız 24.02.2021 08:16
    Bunlarmı İtirafta Bulundu
  • Kara 24.02.2021 00:56
    Besleme degıl Turk askerî zekaladır bu kapsamlı bır soruşturmadır yakında terorıstlerın ısı bıtecekdır evelAllah!
  • Mustafa 24.02.2021 00:41
    Bu soysuzlar talimatla vatandaşlarımızı şehit ettile ise bu iki soysuz neden hala yaşıyor.Bu katilleri bir de beslicekmiyiz içeride..
  • İslam 24.02.2021 00:04
    Kesin tuz dökün kesin şeker dökün yine kesip yine tuz dökün. 6 sene 7 sene bunu yapın. Resiattır. Kısasa kısas.
  • Joe yes? 23.02.2021 23:59
    Gara oporayonunda yehit edilen vatandaşlarımız, yeni ABD başkanının başlangıç mesajıdır!
  • Savaş Açıkgöz 23.02.2021 23:49
    Bunlar bile şehitlerimizin kâtilleri olabilir!?O yüzden hiçbirine acınmamalı;konuşturulup itlâf edilmeli!?İDÂM gelmeli;hâin,SAPIK,terörist hepsi için İDÂM!?Partileri de kapatılmalı,Apo'nun A'sını ağzına alanı pkk diyeni sallandırmalı!?
  • Yusuf.ir 23.02.2021 23:45
    Bunlara talimat verenlerin başlari (hdp) mecliste oturmuşlar devletten maaş aliyorlar buna bir söz var mi?!!!
  • acaba 23.02.2021 23:45
    yerde ölü beden şehitler nasıl korkuttu ki askere hemen teslim oldular !!!
  • KÖKSAL 23.02.2021 23:31
    Herşeyi affedin ama vatana ihanet edeni asla affetmeyin.
  • Vatansever 23.02.2021 23:23
    Bu lanet terör ya Amerika ile birlikte yada Amerika'ya tam rest çekerek bitirilebilir.
  • Aydost 23.02.2021 22:53
    İfadeleri aLlndl,sülâlesinin kökünü kurutmak şart.
  • Türkiye Sevdalısı 23.02.2021 22:48
    itiraf ettilermi sıkın kurşunu kafasına. bunların katli vacip dir