Tüm Yorumlar 39 Yorum Var
  • refik 24.02.2021 16:53
    içimizdeki kemal güdümündeki amerikan yapımı şer cephesini çöktürmeden dikkatli davranalım .bunların alayı amerikan uşağıdır ve bizi arkadan içimizden vuracaktır .
  • murat 24.02.2021 16:22
    yunan nı üzerimize kim gönderiyor bu sorunun cevabı
  • ÇELEBİ 24.02.2021 16:04
    Türkiye ye doğudan teröristler marifeti ile saldıracaklar , Türkiye oraya önlem alırken arkasından amerika destekli yunanistan batı trakyadan Türkiye ye saldıracak. O yuzden tahriklere kapılmamak lazım. Tam teyakkuzda bekleyip , onların saldırısına şiddetli cevap verebilmeliyiz.
  • yiğido 24.02.2021 14:55
    o uçaklar o gün vurulacaktı. Türkiye olarak neyin sabrını gözlüyoruz anlamıyorum. yunan hazır olsa bizi vuracak, biz neyi bekliyoruz.
  • sel yaz 24.02.2021 13:18
    Bir derede iki balık kavga ediyorsa . biraz once ordan uzun bacaklılar geçmiştir.
  • Umut 24.02.2021 02:01
    Sayın AKAR gerekli olan karşılığın yapıldığını söylüyor,anlayanlar anladı.
  • Zinnur Ceyhan 24.02.2021 01:43
    Kaşınıyor lar
  • Hans 24.02.2021 00:57
    Bu dünya soysuzlari her çeşit finoyu önümüze atacak 23 e kadar her hafta ve ay demedi demeyin, birinde patlak verirler diye düşünür soysuz sonra gavurun en iyi bildiği şey hepsi birhen saldıracak görüncez bakın... Ama biz her daim hazırız Romayı değil vallahi dünyayı yakarız...
  • Bircihan 24.02.2021 00:48
    Yunanistan da farkında 2023 de lozan defterinin açılacağın dan ab yunani tetikliyor nota şımarık cocugu pofpofluyor yunanistan da kendini 300 ispartali sanıyor spartali değil isparta lı çerez niyetine yeriz
  • BizSizOnlar 24.02.2021 00:28
    çok sayıda bora ve hisar stoklamalıyız, sonrası daha kolay
  • hknslh 24.02.2021 00:18
    karabağ da taciz ediyordu. akıllı olun bir gece ansızın gelebiliriz.
  • Ccc 23.02.2021 23:59
    Bence vurulma li
  • Tuncay Aygün 23.02.2021 23:56
    Sn. Cihat yaycı beye verilen görevde budur askeriyede kalsa üstleri var ezilir konuşamaz Cumhur başkanının yanında olsa hükümet adamı yaftası olucak milli çıkarlarda dahi muhalefet ve savunucuları taraf olarak herseye muhalefet edicekler ama şuan ülkenin her ferdi işinin ehli olarak dinliyor ve herkese aynı bilgi ulaşıyor amacı doğrultusunda başarılı bir şekilde devam ediyor rabbim her birinin yardımcısı olsun
  • acaba 23.02.2021 23:47
    kim farkında acaba ? bizi yunan düşmanın diyerek batıya yüz çevirterek 40 yıldır bizi doğumuzdan batıdan yunanistanla sıkıştırmaya çalışıyorlar kafirler harita ile çalışıyor şu haritaya bir bakın türkiyenin adeta bogazını sıkmışlar gibi geliyorlar üstümüze az uyanın lan !
  • Umur 23.02.2021 23:43
    Bugün sessiz kalırsan yakında fişek değil füze atar Ardına da daha önce uyarmıştım fişek ile bu defa mecbur vurdum Siz sahama girdiniz der Haklıyken haksız duruma düşecez dikkat!!!!