Tüm Yorumlar 19 Yorum Var
  • yusuf 01.03.2021 10:52
    Rehberin chp li olduğuna eminim..ama isbatlayamam.gavur karısı rehberden daha edepli..!
  • Ebru 01.03.2021 08:16
    Çok doğru bende tercümanın hareketine takıldım adamların sabrı var takmaya bizimkilerin yok ve hiçte rahatsızlık duymuyor
  • Kika 01.03.2021 00:28
    Bunlar boşu boşuna buraları gezmez mutlaka altına bi bit yeniği çıkar bunun
  • Fatih 28.02.2021 23:22
    Şimdi bu adam hacı mi du
  • Yusuf.ir 28.02.2021 23:21
    Ziyaret mi ne bilim!
  • VATANSEVER 28.02.2021 23:09
    gavurlar saygıdan başlarına örtü atıyot tercüman gavurdaki saygıyı göstermemiş.
  • YALNIZ ADAM 28.02.2021 23:02
    bizde olan chp li kafir domuzlardan iyiler yine en azından gelip ziyaret ediyorlar bizdeki chp li domuz sürüleri açılışa bile gelmediler yinede ülkemizde olmalarına rağmen gelmişler ziyaret ediyorlar saolsunlar bu bile bir hoş görü nezakettir saygıdır en azından saygısızlık yapmıyorlar bakın sonuçta bir ibadethane dürüst olalım bizdeki chpli domuzlarda parise milanoya kıyafet moda bakmaya gidiyorlar
  • Ekrem 28.02.2021 22:27
    Bir sene oldu İstanbul'a atanali daha ayasaofyayi göremedim bile..
  • Fenerli 28.02.2021 21:12
    Ne çok fetva verilmiş mübarekler herşeyi biliyor. Sormayın demek dur sen görmezsin demek kimin haddine kalmış dur demek sen girme demek . Çorapları temiz abiler. Sakin biladerim sakin
  • ismail yildiz 28.02.2021 21:10
    Camiler Ziyaret icin degil. Allahi anmak icin., Önemli olacak birsey yook.,
  • tunctunc 28.02.2021 20:52
    Bunlara Fatihden önce ayasofyada at e$ek besliyorlardi bir arda kadin pazarliyorlardi´ahir gibi kullaniliyordu diye gercekler söyleniyormu.? Yok dimi söylenmiyor cünki ayip olur.! Bize daha ccok semer vuran olur cok.!
  • vay be arkadaş 28.02.2021 20:49
    abdestli mi giriyorlar gusul abdesti varmı yok bunlar turstte olsa anlatılmalı saç görünmicek vucud hattı belli olmıcak bunlar söylenmyor mu?
  • Yusuf 28.02.2021 20:46
    Yine aynı manzara demek için kör olmak lazım. Namaz kılınan yerler ayrı diğer yerler ayrı. Eskiden her tarafı turistle doluyken şimdi cemaatin olduğu yerlere özel durumlarda girebiliyorlar. Yani turistler hancı biz yolcuyduk,şimdi ise bizhancıyız onlar yolcu .
  • Emrullah 28.02.2021 20:37
    Sokmayın abdestsizleri ,kafirleri