Tüm Yorumlar 43 Yorum Var
  • Gürbüz 08.03.2021 15:21
    Abd ye gidecek yerde, İsraile gidecek yerde, Yunanistan'a gidecek yerde, bileti yanlış almış olduğundan, Irak'ta bulunuyor, sanki.
  • hesibeci 08.03.2021 10:26
    adam vatikanda yaşıyor ...naaapsın. mecbur onların borusuna üflüyor...
  • aycal 08.03.2021 09:28
    Iraki bölmeye gitmistir
  • yiğido 08.03.2021 08:50
    Bizdeki hristiyan yada dinsizler sempatizanları Halifelik geri gelsin başımızı bilelim desek laiklik elden gitti diye ağınırlar. papa, Türkiye ye geldiği zaman bir yerlerini öperler. Memleketimizde maalesef İslam dinine düşmanı kendi ellerimizle yetiştirmişiz. Bu Devletin yıkılmasını isteyenler papa ve sevenleri. Bende İslama İslam olan Türk Milletine aşığım , bunun için içimde cihat aşkı hiç sönmüyor. Din yalnız ALLAHın oluncaya kadar, Devletim Turan oluncaya kadar Kafirlerle savaşacağız.
  • Serdengeçti 08.03.2021 01:02
    Abdullah Çiftçi Bey, açıklıyor dinleyin,.....Bana göre bu elçiler uyuyor....
  • Gürbüz 08.03.2021 00:13
    Yanıbaşındaki "Botların batırılışı" suretiyle işlenenleri, tabi ve başı olduğun DİN in neresine sığdırıyorsun? Bu nasıl kardeşlik ten dem vurma.
  • MUSTAFA KAYA 07.03.2021 23:47
    Ortadoğu'yu kaybetme korkusu sarmış anlaşılan.
  • Sakaryalı 07.03.2021 23:41
    Bu boşuna gelmez buralara bilin ..
  • Yok isim filan 07.03.2021 23:39
    Chrislam diye bir projeleri var ondan olmasın ? Araştırın bilgilenin. Tv kapatıp internet filtresi koyarak cocuklarimizi koruma vakti geldi.
  • Gürbüz 07.03.2021 23:38
    Dertleri/Planları ne olursa olsun, Papa'nın hesabı sökmez. Asıl olan Allah'ın hesabıdır. O'nun eyleyeceği önemlidir.
  • Mustafa CAN 07.03.2021 23:32
    Şu yorumu beğendim; "Yunanistan'daki mültecileri ziyaret etseydi de onların vaziyetini görseydi keşke"...
  • Türk 07.03.2021 23:22
    İki kâfir buluşmuş.
  • Misafir 07.03.2021 23:18
    Dinler arası gezinti.Çiftçi açıkladı.
  • Hans 07.03.2021 23:06
    Irak'ın bir papazı eksikti yakışmış, ayağınıza gelmişken gunahlarinizida cikaraydiniz...