Tüm Yorumlar 87 Yorum Var
  • Gürbüz 16.03.2021 18:32
    Birde "Bunları tartışmaya ne vaktimiz var..." demez mi? İzmir'liler bunu duymasın. Ne çalışması varmış ortada, vakit bırakmayan. Doğru işler ortada olsa, İzmir'li bilir. DEMEK Kİ, YANLIŞ İŞLERDEN VAKİT KALMIYOR. Ben demiyorum, kendi söylüyor. Allah İzmir'e ve bu Ülkeye yardım etsin. Amin.
  • Ben 16.03.2021 00:27
    Chpkk demek soygun demek chpkk demek rant demek chpkk demek milletin aklıyla alay etmek demek
  • Mehdi 16.03.2021 00:21
    Nasıl yönetilmek isterseniz öyle yöneticiler başınıza getiririz izmire çok bile bırakın dibine kadar yesinler
  • Yaman 16.03.2021 00:15
    chp nin başında bulunan zat ne demişti, mal nasıl getirilir bunu ben iyi bilirim demişti, bunlarda onun çırakları
  • AH İZMİR AH 15.03.2021 22:59
    Bu İzmirliler her şeyi hakediyor. İthal Samanı CHPKK'dan aday gösterin en az %30 oy alır.
  • Uyan Müslüman 15.03.2021 22:53
    Öteki der yaptığım tatillere alışacaksınız, bu der yaptığım talanı açıklamaya vaktim yok, hiç sosyal medyada gündem olmazlar. Aynısını AK Parti yapsa en az 10 sene gündemden düşürmez içerideki Sabetayist-Ermeni kriptosu medya.
  • Bozkurt 15.03.2021 22:22
    Çalışa çalışa kokuşmuşmuş İzmiri iyice kokuttun))))
  • HIDIR BUDUR 15.03.2021 22:08
    ŞALOMMMM Tunç...
  • keçili71 15.03.2021 21:58
    bunlar at hırsızı. böyle kolay paramı peşkeş çekilir . 238 TL çok büyük bir para 18 günde bu para nasıl peşkeş çekilir . hainliktir bu yapılan.
  • YILMAZ 15.03.2021 21:42
    Yonetim Sekli Güven vermiyor Nasil emanet edilir
  • Engin10 15.03.2021 21:19
    Çok iş yapıyorsunuz ya...Vaktimiz yok diyor...
  • Cemal 15.03.2021 21:14
    Çok görmemek lazım bunlardan herşey beklenir ülke bunların eline geçerse vay ülkenin hali
  • Serpeze 15.03.2021 21:08
    Adamlar nasıl sahip çıkıyor.. Biz !?
  • Türkiyem 15.03.2021 20:45
    Chp deyince akla İngiliz, Fransız, ABD, İsrail ve Alman sözcüsü gelir. Yani yerli ve milli bir parti asla değil.
  • Suat 15.03.2021 20:44