Tüm Yorumlar 26 Yorum Var
  • Nurettin İlhan 16.03.2021 21:53
    Korkunun ecele faydası yok. Gözle görülmeyen bir mikroba hükmedemeyecek kadar acizsiniz! Allah her şeye kâdirdir.
  • Hasan 16.03.2021 21:45
    Zalımlar Nemrutu bir sinekle Cenebi Hak katletmedi mi...Hakka adalete dönün zülmü kaldırın bu sizin için daha hayırlı.
  • htopcu 16.03.2021 21:37
    Dokunulamaz Pantsirler gibi olur sonları.Bakında görün.
  • Nazım Zengin 16.03.2021 21:29
    Ya gökten bekledikleri musibet, yerin altından onlara ulaşırsa?
  • Murat KARAMAN 16.03.2021 21:28
    Şimdi ben bu sisteme 1500 tane mini iha göndersem..ve onların her birini f16 gibi göstersem.. bu sistem onlara füzelerini boşaltır... geriden(Ya da yukarıdan) izleme yapan. 50 tane siha bu sistemin içinden geçer..
  • Selam 16.03.2021 21:22
    Adamların müthiş hava savunma ve hava saldırı sistemleri var...... Hangi sıralama/sınıfta müsabakada oynamamız gerektiğini asla ve asla unutmamız gerek
  • Yakub 16.03.2021 21:12
    Gök kubbe başına çöksün ey zalim israil. Tarihte en uzun ömürlü yahudi devleti 76 yıl sürdü. 1957 artı 76 olmadan yok olursunuz inşaAllah. Dünyanın başı israil'den dolayı belada! Yaşasın Filistin yaşasın Kudüs. Acilen yeni yeni Hazreti Ömer, Selahaddin Eyyubi, Kanuni Sultan Süleyman gerek, özgür Kudüs için.
  • Murat 16.03.2021 21:05
    Bizim seyir füzelerine karşı birşey yapamaz Radar menzili dışında uçuyor
  • PALA45 16.03.2021 20:58
    yahudiyı türklerden başkası islah edemez,bizim ıha sürülerini gönderın arkasındandaa bayraktar akıncıyı gonderın hepsını yok ederrr
  • temel 16.03.2021 20:57
    rusyanin da silahlari bøyle idi ønemli olan savac da ise yaramasi karsi fuze al icine gps koy sonra vuranin sistemi ona ayarla vurursun bunu bebekler bile bilir her fuze ayni sekil gelmez bazilari vurursun o baska da sihalar ile yk edilir bu sistem yada baska fuze ile arabistanin koca petrol yerlerini bile vurdular o kadar savunma var iken silah satma icin iyi cekim de
  • bir bilen 16.03.2021 20:51
    siz balonlara bu füzeleri atacak kadar ahmaksınız. ancak balon vurursunuz.
  • eray akalın 16.03.2021 20:45
    israili yok edecek tek ulke irandır.bazilariniz yavas yavas ogreniyor bunu.
  • Nurettin 16.03.2021 20:43
    Bir gün gelecek ki o demir kubbe Allah'ın izniyle yıkılacak
  • eray akalın 16.03.2021 20:43
    israil ne yaparsa yapsın irandan gelebilecek olası fuze saldiridini asla engelleyemez . cunku iran once radarlari devre disi birakacak fuzeleri gonderecektir.bu konuda erbakan hocayla tahranda calisma yaptiklari soylenmisti.
  • Levrok 16.03.2021 20:27
    cok alcak ucan sehir füzeleri yolladimi görürüz sizin TEneke Kubbeyi