Tüm Yorumlar 32 Yorum Var
  • Kerim 26.03.2021 22:54
    Hedefi vuranlar 300km uzaktan başka bir noktadan ateşlenenler olabilir mi acaba?
  • ali 26.03.2021 22:48
    Türkiye üzerinde kötü niyetleri olanlar S-400 tabiiki istemezler. Bu savunma sistemini nasıl alt edipte Türkiyeye zarar verebilecekler. Yok natoya uyumsuzmuş yok nato sistem ve techizatlarını karıştırıyormuş. Demiyorlarki biz Türkiyeyi ezemiyeceğiz.
  • terbiyeli 26.03.2021 22:17
    bizim s400 lerden bir bataryayı suriye sınırına koysanızda hem suriyeliler hemde biz rahatlasak
  • ufuk 26.03.2021 21:11
    hani füze menzili max 400 km idi, 700 km den nasıl vurdu....
  • Bursali 26.03.2021 21:01
    Yorum yapayim diyen arkadaslar. Laf olsun bardak dolsun hesabi yapip kendinizi kucuk düsürmeyin. Kesin bildiginizi paylasinda inanlim. Slam.
  • Duru 26.03.2021 20:50
    Bizdeki füze sistemi 1500 km olanlarda var bilmiyenler yazmasın. Yunanistan çildiriyor bu yüzden
  • Temel reis 26.03.2021 20:23
    Dünya'da siyaset poker oyunu gibidir. Poker oyununda da en fazla blöf çekilir.
  • MUSTAFA 26.03.2021 19:18
    Vurdukları hedef hareketli mi durağan mi durağan sa bende vururum s 400 gerek yok
  • Abidin BALCI 26.03.2021 19:16
    Fırlatmışlar. Hedefi imha ettiği muallak. İmha görüntüsü neden yok.
  • stronger plus 26.03.2021 18:37
    bizdeki füzeler 150 km yi geçmiyor. zaten 700 km mesafeden hava hedefine atış yapılmaz. füze menzilini deneyip gövde gösterisi yapıyorlar. bizim en büyük eksiğimiz de tam olarak bu.. hızlı ve uzun menzilli olanı.. eğer onu da yaparsak karşı tarafın en yüksek teknolojisini hiç etmiş oluruz. yapay zekayı da eklersen hava hareketlerinin yoğun olduğu bölgeye devriye uçuşuna bile yollarsın.
  • kayıoğlu 26.03.2021 18:29
    yok abi bize yüzlerce batarya lazım ve bu da kendimiz üreterek olur ancak. gavur seyir füzesi ile saldıracak. bir gecede Irak'a 3000 tane atmışlardı. sonraki günlerde attıklarıyla toplam 6000 e ulaşmıştı.. ana hedefler vurulduktan sonra kolay savaş yapmışlardı.
  • dervaz 26.03.2021 18:01
    bize iki batarya daha şart
  • Çorumlu 26.03.2021 17:54
    Bence bu s400lerde fos...bizimkiler bunu vurur haberleri bile olmaz. Sabit hedefi bizim köylü çocukkarıda vurur sapanla...havada seyir halde vurması lazım!
  • murat 26.03.2021 17:46
    Cihan gibi adamlar, ne yin kafasini yasiyor merak ediyorum.
  • Avcı37 26.03.2021 17:05
    Atılan füze türüne ve koordinat takip radar sistemine bağlı. Fırlattıkları füze bizim envanterde varmı???