Tüm Yorumlar 73 Yorum Var
  • Murat 19.04.2021 22:32
    İnsansız savaş uçağını dört gözle bekliyoruz. Allah kolaylıklar versin. Muvaffak eylesin.
  • metin 13.04.2021 21:12
    Allah yolunuzu açık etsin. Allah emeği geçenlerden razı olsun.
  • mehmet karakaya 27.03.2021 10:47
    ALLAH yardımcınız olsun başarılarınızın devamını diliyorum.
  • SADIK KULAKSIZ 27.03.2021 09:38
    Yolunuz AÇIKOLSUN İNŞ.
  • Veli aktaş 27.03.2021 09:37
    Devamı gelsin inşallah.
  • Hamidiye Süvarisi 27.03.2021 06:22
    Maşallah. Helal olsun Türkiyemize ve emeği geçen herkese. Durmak yok yola devam inşaAllah.
  • Mocca 27.03.2021 00:03
    Bu aletin tekerleri ice cekilimiyor mu?
  • Adem 26.03.2021 23:13
    Selçuk bayraktar kardeşim seninle gurur duyuyoruz İsmini aldığın atan Selçuk beye layık bir evlad oldugunu cumleye gosterdin Yüce RABBİM yolunu açık etsin
  • Aga 26.03.2021 23:12
    Süre konusunda hep süpriz yapıyorsunuz maşaallah, yüreklerimiz sizinle...
  • ömer 26.03.2021 23:07
    Maşallah Allah muaffakiyetlerinin daim eylesin
  • NUR MUHAMMED 26.03.2021 23:07
    Bisküvi, makarna üretmiyoruz beyler. Uçakta seri üretim bantta olmaz. Her bir ürün tek tek ve belki de bir ayda üretilir. Defalarca test edilir tabii...
  • Rafet 26.03.2021 23:05
    Bu muydu Can Ataklı nın dediği "köşedeki milyoncuda satılan maket uçak" Caaaan can sen ya dayak yemedin ya da sayı saymayı bilmiyon.
  • muhlis barış 26.03.2021 23:01
    selçuk bayraktar sen bir harikasın helal olsun sizlerin sayesinde avrupaya kafa tutuyoruz
  • Ersin 26.03.2021 22:27
    Emeği geçen herkesten Allah Razı olsun.
  • Polat 26.03.2021 21:56
    Seri üretim bandimiz yok yani makina yapan makina yazilimimiz yok inş yaparız