Tüm Yorumlar 36 Yorum Var
  • Galatasaray 10.04.2021 20:04
    Ümit Aktan♡♡♡♡ Efsanelerden kim kaldı. GS Tv'de macları dinlemek müthiş olurdu.
  • Vedat Mutlu 05.04.2021 17:53
    Ağlama kuzum ,daha çok yaşayacaksın bu acıları...
  • SEDAT 04.04.2021 15:34
    İYİ YEMELER ... DEVAMI GELSİN İNŞAALLAH ... N ne GÜZEL DE YİYORSUNUZ
  • yorumcu 04.04.2021 13:22
    Serbay Şenkal tam tiyatro oyuncusu.ne güzel rol yapıyor. ama belli oluyor:)
  • Qwqw 04.04.2021 13:16
    Zuhahahah....cok uzuldum nasil uzuldum anlatamam yani uzuntuden gozlerim doldu adalet istiyoruz adalet:)))))
  • Ali 04.04.2021 12:45
    Çok güzel oynarken derken, nazar deymiş tüh!
  • Veli 04.04.2021 12:43
    Kirli sakallı, mafya kılıklı spikerlerinize alışmıştık ne yaptınız onları?
  • Haber değeri yok 04.04.2021 12:34
    bir anormallik yok ki aşırı tepki filan yok bunun ne haber değeri var anlamadım Galatasaray gol yiyince hoşunuza gidiyor bence
  • Anadolu 04.04.2021 12:26
    Çok keyifli
  • Osmanlı Genç 04.04.2021 12:02
    Oohh yeniden geldiler yedik Yeniden geldiler yedik hahhahahahaha Beter olun
  • Sinan58 /1905 04.04.2021 11:11
    Kaldırın şu saçma yayınları artık be kardeşim
  • vatandaş 04.04.2021 09:50
    fatih terim gerçeği de neymiş adam gibi türk gençlerinden futbolcu üretememek onunla başladı yabancı hastalığını o oluşturdu çıbanın başını hala nereye taşımaya çalışıyorsunuz adamı trilyoner ettiniz diktatör gibi başkan doğdu başkan ölecek çocuktum fatih terim bi ayağım çukurda yine fatih terim fatih terim kadar başınıza taş düşsün
  • Adalı 04.04.2021 08:31
    Adalet nerede diye anca ağlamasını, zirlamasini bilirsiniz... Forza Anadolu
  • Serkan 04.04.2021 07:48
    Taze gol yemiş Muslera suratları gördüm spikerlerde.
  • METİN 04.04.2021 00:59
    (2) Hiç kimseye suç bulmayın, dışarıdaki futbolcular olmasa milli takımdan da bişey olmaz. Ama G.Saray'da bir Fatih Terim gerçeği var ki, özellikle şampiyonluk gidiyorsa, önce yönetime giydirir, yönetim istediklerini yapsada beceremeyeceğini anlayınca, hakemlere sarar, ceza alır, rakipler, hakemler, yönetim, oyuncu herkes suçlu olur, kendisi aradan sıyrılır.
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek