Tüm Yorumlar 26 Yorum Var
  • Cenk1453 04.04.2021 18:49
    Yunanistan barbar vahşi batının bir parçasıdır.
  • İstanbullu 04.04.2021 18:45
    103 mandacıya sorun, heykel yerine SİHA üretmemizden nasıl rrahatsızlar.
  • Barbaroslar geliyor 04.04.2021 17:33
    Bunların yaptığını ihalarla tespit ,kayıt yapıp ,insan hakları mahkemesi Birleşmiş milletlere ,alın size kanıtlar deyip verelim
  • İbrahim 04.04.2021 17:15
    Yunanistan’ı Cennet mekan Abdülhamit han devrinde baş kaldırınca dağıttık... Kurtuluş şavaşında zillet oldular... Ama elimizden hep ağa babaları aldı ... Yoksa dibimizde ki adalar karasularımıza giriyor Anadolu’nun uzantısı sayılır...Ama ağa babaları sağolsun ....
  • Maho 04.04.2021 16:41
    Saatli torpido bombası olacak,gemi altında sabitlenip olaydan 30dk sonra gümleyecek gibi bir hayal geldi aklıma nedense
  • Abdullah 04.04.2021 16:21
    İnsan haklari mahkemesi bu yunanin yaptiğina neden sessiz kaliyor sözde demokrasi haverisi kesilenler nerdesiniz
  • ERTUGRUL 04.04.2021 15:26
    Bu gibi olaylar AIHM ye tasinmalidir Bunlarin yaptigi bi soykirim insanlik sucu, bunu da Türkiyeye yüklemeye calisiyorlar.
  • Kadir 04.04.2021 14:55
    Ya şu yunanı neden tamamen yeryüzünden silmiyoruz ne bekliyoruz hala
  • Kral kraliçe 04.04.2021 14:49
    Yunan yine kendine yakışanı yaptı bunu iyi yapıyorlar.hersey ortada başka sözüm yok .
  • Mert 04.04.2021 14:22
    Yunanlılar insan olsa o göçmenlerin hâlinden anlardı. yunanlılar iki ayaklı yamyam sürüsüdür.
  • misgalezerratin 04.04.2021 14:18
    yunanı yıllarca bizi dövmeye çalıştığı sopayla iyice dövmek lazım.. türkiye kıta sahanlığı içinde kalan tüm adalar ve çevresinde ki askeri varlığı yasaklanmalı ve türkiye tarafından izne tabi tutulmalı...
  • Dadaş efe 04.04.2021 14:12
    Ey Yunan ... ALLAH a dua ediyorum. Sizde o göçmenlerin durumuna düşersiniz İNŞALLAH.
  • Qwerty 04.04.2021 14:06
    İşte görün silah varsa imkan da var silah silah silah biz ağaç kabuğu yiyerek de yaşarız ama silahsız ne namus ne can ne haysiyet ne de mal kalır