Tüm Yorumlar 36 Yorum Var
  • EvladıFatihan 07.04.2021 16:54
    Adanada pkk sempatizanı insanlar hatta mahalleler var. Buna ilaveten hristiyan araplar conolar var var da var. Yerli yörük nüfus köylerde ilçelerde yaşıyor. Adana adliyesi olayları denilince yine pkk sempatizanları ya da conolar gelsin aklınıza. Yurtdışındaki Türkler şunu yaptı denilince de aklınıza yine bu adiler gelsin.
  • ... 07.04.2021 16:46
    Adana büyük sehir nüfusu kalabalik ...her 1000 kisiden bir tane cürül cikarsa o gayet normal .. Adanayi kötülemeyin bence ...Insanlari cok saglam ...birde Adanalilarin yarisi zaten ya urfadan marasdan ya bilmem nerden gelmisler ...
  • Mehmet ali 07.04.2021 16:26
    Adana’da kaldim hep vururum kirarim muhabbetleri diyarbakirda yaşiyorum diyarbakirdada hirsizlik çok haddi hesaba yok hirsizliğin peki sorumlular kim allahin seriati olmasi şart yoksa bugünlerinide ariyacak oluruz hirsizin elini kes Bakalim bir daha yapabiliyormu onun izinden gidenler gitmez olur cinayet işleyenin hükmü idamsa idam et bu Arada farkindamisiniz bilmiyorum ama çok kötü bir nesil yetişiyor hak tan hukuktan uzak allahi bilmeyen iman etmeyen ameli olmayan tek gayeleri para olan nerde gelirse gelsin fark etmez diyen bir nesil sorumlular kim nehirdeki bunaltiya bakiyoruz nehiri bunaltana değil
  • çilingir 07.04.2021 16:26
    heryerde hırsızlık çok arttı tedbir şart
  • Arif 07.04.2021 16:14
    Ne igrenc insanlar var
  • Haşmet 07.04.2021 15:51
    ceza varmı? yok al içeri serbest bırak böyle ceza hukuku olduğu sürece ne gaspın ne soygunun ne dolandırılıcığın önüne geçilemez..
  • Hasan Günver 07.04.2021 15:29
    Adana hep Adana, bu şehre artık bir dur denilmeli
  • bir bilen 07.04.2021 15:24
    ya iki yaşındaki çocuğu ezseydin? bi telefon için değermi? islami hukuk gelmeden bu işler yoluna girmez. bi parmağını kesecksin bak o zaman bi daha yapıyormu?
  • İlhan YILMAZ 07.04.2021 15:23
    Adana ile olumsuz yorum yapan arkadaşlara: 1) Adana'nın yüzde 48'i Adanalı değil. 2) Bu olayın gerçekleştiği yerde oturanlar Adanalı değil.
  • Ömer Bey 07.04.2021 15:13
    herkes arabanin peşinden koşmuş çocukla ilgilenen yok
  • Objektif 07.04.2021 15:06
    Adana...
  • Şuhudi Çelik 07.04.2021 14:58
    Konya da 2000 yılın da şahit olduğum bir kaptı kaçtı olayın da, olayın olduğu anda orada polis aracı içinde bulunan 2 polisin olayı yakından gözlemlediğini gördğm yanlarına gidip yardım istedim, ancak kıllarını bile kıpırdatmadılar. Kız hepimizin gözünün önün de mücadele etti yerlerde süründü.uyarma ma rağmen o 2 polis Olanları izlemekten başka hiçbir şry yapmadı.
  • Selahattin Eyyubi 07.04.2021 14:58
    Serbest bırakırlar ama olması gereken Ölüme sebebiyet verecek şekilde araç kullanmaktan trafikten men , 2 yıl ehliyet yasağı 6 ay hapis , 20 bin TL tazminat. Hırsızlıktan dolayı 6 ay hapis 20 bin TL tazminat Toplam 1 yıl hapis 40 bin TL ceza Para yoksa günlüğü 1 TL olarak hapiste çalıştırılmasına karar verildi
  • CENGİZ 07.04.2021 14:57
    Adananın adı çıkmış dokuza inmiyor sekize... halbuki haberleri takip eden bilir özellikle Bursa ve Samsun Adanaya rahmet okutmaya başladı... Nasıl olacak bu işin sonu...bilemiyoruz....
  • Abdullah Gazi 07.04.2021 14:40
    Adanaysa Normal Karışık Bir Coğrafya?