Tüm Yorumlar 22 Yorum Var
  • Erhanca 07.04.2021 23:56
    gayet normal.. meşru müdafa. döner bıçağı silah değil mi kardeşim? hani. ne yazık ki adalet adamına göre işliyor.
  • vurun vurun 07.04.2021 21:24
    eskiden nasihat verip durun diyordum. baktımki gitgide olaylar artıyor, artık ne yapayım, birde vurun diyorum, belki anlarlar diye. vurun, vurun....
  • Mustafa 07.04.2021 20:10
    Döner bıçağıyla biri bana saldırsa ve bende de silah olsa adamı direk vururum.Ortalık ekmek bıçağı , döner bıçağı , satır taşıyan insanlarla dolu.Normal bir insan neden bunları üzerin de taşır.
  • goktug 07.04.2021 19:22
    ne yapacaktı döner bıçağı ile kellesinimi uçuracaktı ben olsam bende vururdum adam canıma kast edio.. vurmasınımı beklicektim.. bana
  • MUSTAFA 07.04.2021 18:36
    Canını korumuş zor dostum.
  • izmir-doğru söyler 07.04.2021 17:15
    gece saat 00: 00 da hayırlı iş için asla çıkılmamıştır. birde silahla çıkmak bıçakla çıkmak bilerek belaya çatmak için çıkılır.üstüne bıçakla gelen adamı havaya ateş açsaydı korkudan çoktan kaçardı belaya çatmazdı ancak su testisi su yolunda kırılır
  • Ömer Bey 07.04.2021 16:08
    bizimkiler erkek gibi dövüşmesini bilmez hemen kesici öldürücü aletlere başvururlar
  • hacı emmi 07.04.2021 16:02
    silahlı cezaevine,bıçaklı serbest ohhh ne güzel adalet
  • Angaralı 07.04.2021 15:24
    Döner bıçağı ile saldırırsa karşılığını alır adamda silah olmasa parçalanacaktı, kaşınmış, yaşarsa akıllanır artık. Eline bıçak sopa silah alan kendini bir halt sanıyor
  • Deli Dumrul 07.04.2021 15:16
    Hukuğa göre, yav ne olmuş ki, biri birine ateş etmiş. Ölen yok. Serbest
  • Enes 07.04.2021 14:53
    Olayda çok ağır tahrik var adam da silah olmasa muhtemelen döner bıçağıyla dogranacakti. Gerçekten adalet olsa silahla vurani serbest bırakıp döner bıçağıyla saldırana ceza verilmesi gerekiyor
  • zafer gülten 07.04.2021 14:43
    bir nevi nefsi müdafa...adam kendi canını korumuş,döner bıçağı bu,bir darbede kol bacak koparır,adamı ikiye böler.banada biri döner bıçağıyla saldırsa bende kendimi müdafa ederdim elbette,silahım yok ama bulduğum ilk taşı ,sopayı indirirdim.
  • Fatih 07.04.2021 14:40
    Çok acilen cezalar artırılmalı. İdam cezası çıkmalı.
  • BİR BİLEN 07.04.2021 14:40
    gücün yetiyorsa yumruk yumruğa kavga et yoksa hiç bulaşma. döner bıçağı kullanırsan adamda senin postu deler artık kusura bakmayacan.
  • İrfan fransadan 07.04.2021 14:27
    Anlamadım kadarıyla, türkiye de vurulan 90% suçlu.