Tüm Yorumlar 22 Yorum Var
  • Dahi 08.04.2021 16:20
    Ölen 276 kişinin aşı olup olmadigindan haberi yok bu Ceyhan beyin.bu adam bilim kurulunda ...Varın gerisini siz düşünün. ...
  • Ahmet 08.04.2021 16:14
    Yazın 900 lü rakamlara yine düşer sanırım
  • ali 08.04.2021 16:13
    okullar açıldı vakalar arttı.dedik ama dinletemedik.hayat eğitimden önce gelir.
  • Velii 08.04.2021 14:49
    Ülkeyi kapatalım.fabrikalar kapansin.issizlik artsın. Onemli olan insan değil hastalığı yenmek!
  • Betik 08.04.2021 11:48
    Yine meydana çıktı emice.Ne zaman vaka sayıları artsa felaket tellalligini bu şahsa veriyorlar.Bilim kurulu ,film kurulu hiçbir organizasyonda olmamasına rağmen.
  • Yusuf 08.04.2021 09:56
    Türkiye mutantı diyemez laboratuvar ortamına girip ne inceledi ki. Dsö ne derse bu spiker gibi işte şu oldu bu oldu diye anlatıyor. Herşeyi devlete atıyorlar devleti sıkıştırıyorlar. Ev içi bulaşı önlemek için medyayı 30 gün dinlendirme ile başlanabilir.
  • Süleyman 08.04.2021 09:55
    Özel ve zaruri haller dışında, kısa süreli seyahatler ile 20 yaş altı gençlere gün içerisinde belirli saatler aralığında dışarı çıkma zorunluluğunun getirilmesinin yararlı olacağını düşünüyorum.
  • Hakki 08.04.2021 09:53
    Anaokul ilkokul köy okullari hala açık. Diger kademeler kapali Bu dogru mu hocam.
  • Zekeriya 08.04.2021 09:53
    Bu adama kulak asmayın... Bağışıklık sisteminizi sağlam tutun... moral bozmayın... mevsiminde organik ürün ve D vitamini kullanın... onun okuduğu makaleler belli zaten... aksini yazan makaleleri okusun... bulamazsa ben göndereyim kendilerine
  • Bozok 08.04.2021 09:49
    Ramazan ayı geliyor bilim kurulu da konuşmaya ya da söyledikleri yayınlanmaya başlıyor
  • Lazmetin 08.04.2021 09:46
    Sokağa çıkma yasağı var ama herkeste rastgele alınmış iş belgesi var adam 24 saat gezip herkese bulaştırıyo nokta
  • Karadeniz 08.04.2021 09:42
    Turistlere serbest olan vatandaşa dayatılamaz.
  • yusuf 08.04.2021 09:31
    Mehmet Ceyhan gibi bilim adamlarının açıklama yapması bizim için daha iyi .. çünkü bilim kurulu açık açık herşeyi söyleyemiyor tamamen hükümetin sansür ve kontrolü altında açıklama yapabiliyor
  • Naim 08.04.2021 09:23
    Lütfen bu felaket telalı ve DSÖ adamını konuşturmayın sinir bozucu adam.
  • Coşkun 08.04.2021 09:19
    Seyahat yasağı yapacaklarına 15 gün sokağa çıkma yapsınlar işimiz var gücümüz
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek