Tüm Yorumlar 69 Yorum Var
  • alp 08.04.2021 13:08
    Kutlarım, biz chp liyiz, hepimiz aynıyız demiş....
  • sırrı polat 08.04.2021 13:07
    Şeriat mı dedi ,ahlaksızlığınla şeriatı aynı cümlede kullanma.
  • ADNAN ÖZBULUT 08.04.2021 13:04
    İğrenç Yaratık, İnkâr da edemiyor Süslü laflarla taraftarlarına şirin görünüyor, Zina'nın adı " Özel Hayatın Gizliliği..." öyle mi, Chp kafası bu,
  • Mehmet57 08.04.2021 12:59
    Şeriatın cezası kadın evliyse taşlanarak ikinizin de recm yani taşlanarak ölmektir
  • 1453 08.04.2021 12:54
    Ne hikmetse şaşan kullar hep chp'de niye çünkü yolları yol değil, rehberleri rehber değil, bütün kötü alışkanlıklar var, sonuç düzgün olsa şaşarım, eline beline diline demekle olmuyor yapmakla oluyor, bu gidişler gidiş değil !..
  • Basri 08.04.2021 12:49
    Sonunu iyi bağlamış partim yanımda.
  • Zeki Ertuğrul 08.04.2021 12:24
    Partisi yanındaymış. Hangi yanlışın karşısında oldu ki.
  • Halil 08.04.2021 11:55
    Hayret, çıkmış birde pişkin pişkin anlatıyor. Ondan sonra da aile den çocukların geleceğinden haber yapanları suçluyor. Be hey ahlaksız. Sen gayri meşru dediğin bir cocuk var, kendi ailen ve cocukların var bunları geleceklerini bu haltı yerken sen düşünme, haber yapanlar düşünsün. Hadi oradan.
  • Nazım KARAMEHMET 08.04.2021 11:52
    Partisi yanındaymış, yok karşında duracaktı, zihniyetiniz aynı.
  • NEEKERSEN 08.04.2021 11:49
    MENDERESE daha nicelerine yaptıklarının hesabını ÖDÜYECEKLER
  • Ata 08.04.2021 11:47
    Belliki maske takmamis ama konusurken takiyo
  • Akın 08.04.2021 11:46
    İlk defa bir CHP li tebrik ediyorum hatasını yanlışını kabul etmiş yani kıvırmamış adam
  • Tgr 08.04.2021 11:43
    Chp deki bu tur olaylara artik sasirmiyoruz nedense normal olagan siradan sey gibi geliyor insana pessss dogrusu diyorum baskada bir sey demiyorum
  • Ömer 08.04.2021 11:38
    Sana söylenecek çok söz var ama seni RABBİM bildigi gibi yapsın seninde birgün kapını çalarlar susta adam desinler zinanın neresini savunurki insan olan insan(tabi CHP normal)
  • Halil 08.04.2021 11:34
    Terbiyesizliğin bir başka yüzü? Eşine şükran duyuyor, ama ahlaksızlığın başka bir kadından çocuk yapacak kadar ilerletiyor...!!! Tam bir rezillik...!!!