Tüm Yorumlar 69 Yorum Var
  • VATANDAŞ 08.04.2021 11:22
    Şeriatın kestiği parmak acımaz demiş, ulan chp liler bu şeriat kelimesini senden duydularsa kork, şeriatı şaşırdın damı ağzına aldın tecavüzcü tacizci allah sizin gibileri bildiği gibi yapsın derdim hep işte şaşırdınız.
  • Mahmut Sertgoz 08.04.2021 11:20
    pişkinliğin bu kadarına pes!!!!!!!! hizmet edecekmiş. senin kime hizmet ettiğin belli daha neler göreceğiz bu chp de kadına yönelik her türlü istismar yazık yazık yazık
  • Avni 08.04.2021 10:57
    Adam partisini yönetemiyor ülke yönetmeye kalkıyor tam bir komedi.
  • Bilge 08.04.2021 10:53
    Taciz ,tecavüz, alkollü araç kullanma ,tehdit,şantaj, zimmete para geçirme ne kadar iğrençlik varsa bu Chp ve chplilerde ama gagalarını açtıklarında bunları Ak partiye mal etmeleri artık insanı çileden çıkaran kısmı.
  • Kahraman 08.04.2021 10:52
    böyle şeyler genelde CHP'de olur şaşmamak lazım.
  • HAKAN 08.04.2021 10:25
    Adamın niyeti halis...
  • Celal 08.04.2021 10:18
    Mızrak çuvala sığmadı. Mecburi itiraf
  • SAYIN 08.04.2021 09:59
    chp den nedir çektiğimiz. Birisi yasak aşk yaşar, diğeri taciz eder, bir diğeri ise trafik kazasi yapar yalan söyler tehdit eder alkollü çıkar, chp nin başındaki kişi doğru değil ki sonu da doğru olsun.
  • Yunus Serin 08.04.2021 09:58
    Ne kadar masum!
  • Ahmet 08.04.2021 09:58
    Neredeyse bunu gündeme getirenler benden daha çok suçlu diyecek. Parti yönetimi yanındaymış(!) Kendi partilerinde ki tecavüzlere iki yetişkin arasında uygun olmayan ilişki diye bahsedenlerden ne beklenir.
  • İsmail 08.04.2021 09:55
    Senin yapmış olduğun bu itiraf çocuklarının ileride ki devlete vereceği hizmetle ne alakası var başkan bey. Yoksa sende şimdiden ÖZTRAK LAR ailesi gibi yedi sülaleni garantiyemi aldırdın. SÖZLERİN BUNU SÖYLÜYOR. Birde doğru söylüyorsun insan beşer şaşar hata yaparda ama böyle cümhür cemaat ben taciz tecavüz yaptım hata yaptım basın açıklaması yapılmaz ki canım. Birde soru almıyorsun . çok Dramatikkk