Tüm Yorumlar 56 Yorum Var
  • vay be arkadaş 14.04.2021 13:10
    robot ordu mu?bunlardan olsa olsa duduk makarnası olur bunların üstüne yapışkan boyalı su dökdünmü zort olduğu yerde cıırpınır yani terminatör filan hikaye arkadaşlar korkmayın
  • Kapito 14.04.2021 12:07
    Hızları çok yavaş bunlardan olsa olsa insanlara eğlence olur ama teknoloji görünüş 10 üzerinden10
  • Emre 10.04.2021 10:07
    Artık çin mallarıda ucuz olmayacak bize, bir yuhan 1.30₺
  • sessiz 10.04.2021 09:21
    Acilen bizim de uretmemiz lazim. O zaman sinirlarda ve sinir otesi operasyonda sehit vermeyiz. Yapay zekaya ve cip uretimine agirlik vermeliyizi
  • Baki 10.04.2021 09:07
    Yapay zeka gücünü kim etkili kullanabilirse ülkeler o. Kadar etkin olacaktır.
  • Hoca Nasrettin 10.04.2021 00:36
    Savaşta aç kalırsalar bu robot hayvanları da yerler. Her türlü mahlukat itinayla tüketilir.
  • Son Osmanlı 10.04.2021 00:34
    Cok gec kalmadan Türkiye mutlaka Robot bir ordu kurmali, gelecek savaslari bu reinkopieren yapilacak !!! Simdi coluk cocuk oyunu diyenler o gün gelince nasil yanildiklarini anlayacaklar.
  • Şaşkın 10.04.2021 00:21
    Deccalın ordusu
  • Mert 09.04.2021 23:37
    Çoluk çocuk oyunu!
  • SalimK 09.04.2021 23:33
    Komutan rumuzlu yorumcunun yorumuna aynen katılıyorum. Böyle bir ordu ile denizden karaya ​çıkartma bile yapılır. Sayısız robotla kim nasıl başedebilir. Müthiş fikir.
  • Allahın Kulu 09.04.2021 23:23
    İlk bakışta ürkütücü gibi görünse de bir sinyal kesici, frekans karıştırıcıya bakar iş alayı ele geçirilir.
  • Taramalı 09.04.2021 23:17
    Roketin ucuna taramalı takalım bizde taraya taraya gitsin bunlarin üzerine
  • Dadştan 09.04.2021 22:51
    Biz de de sürü SIHA var yukardan vururuz bu itleri.
  • çözzz 09.04.2021 22:47
    1 jammera bakar, apışıp kalırlar,yapay yıldırım silahları da geliştirmek lazım öneden programlı böyle sürülerin devrelerini yakmak için. ağ atan silahlar da işe yarar
  • KOMUTAN... 09.04.2021 22:37
    BIRAK ABD Yİ. ÖZLEDİĞİM ORDU. BU İŞTE. YILLARDIR YAZIYORUM ROBOT KOMANDO DİYE. DERHAL. VE SÜRATLE BİZİM. BİR ROBOT KOMANDO TUGAYINA Tumenine.HATTA ROBOT KOMANDO KOLORDU. ORDUSUNA ÇOK ACİL İHTİYACIMIZ VAR.YOKSA AVRASYA İSLAM TURAN BÜYÜK CENGİZHAN İMPARATORLUĞUNU KIYAMETTEN SONRA BELKİ KURARIZ.O ZAMANDA KIYAMET KOPMUŞ OLUR. VE GEREK KALMAZ.ROBOT KOMANDO ....HAZIR OL. DİKKAT. SAĞA BAK.MARABA ASKER.SAOL..DİKKAT. HEDEF KIZILELMA.HUCUUUM. ALLAH.ALLAH ALLAH.İLERİ. Nokta.KOMUTAN. .
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek