Tüm Yorumlar 186 Yorum Var
  • mücahit 12.04.2021 17:41
    İnsan hata yapabilir bir şekilde. sen belediye olarak oraya korkuluk yapmalısın. korkuluğu kırarsa vebal senden gider. insan cocuk hayvan. araba herşey düşer orya hic değilse kaldırım olsa yine kurtarabilirdi. Allah ölene rahmet etsin. yakınlarına sabırlar versin.
  • Nurettin 12.04.2021 13:43
    O yolu havadan mı yapmışlar. Yol yukarıda o güzelim ev çukurda kalmış. Sonra o yol mıcır ve korumasız. Işinin adamı olmayan dangalakların sebibiyet verdiği bir kaza. Nerden tutsanız elinizde kalan bir durum. Allah rahmet eylesin vefat edene. Bahçede birileri olup onların üzerine de düşebilirdi...ihmal o kadar çok ki!!!
  • Sahin 12.04.2021 00:39
    Bu yoldan her kim sorumluysa (Belediye görünüyor) tazminat ödemeye mahkum edilmeli. Evet çakıl çekmiş ve bariyer yok...
  • Onur 11.04.2021 20:31
    Allah CC ailesine sabırlar versin. Ateş düştüğü yeri yakar sorumlular en ağır cezayla yargılanmalı .
  • Nur 11.04.2021 15:10
    Tüh Allah sizi ne etsin emi o yolda nasıl bariyer olmaz arkadaş resmen uçuruma düşmek icin tuzak kurmuslar sanki.Birileri de çıkıp yok bayan soformus de bilmem ne zirvaligi yapiyor.orda micirda herkes kayabilir.el insaf.Allah rahmet eylesin ihmalkarligin kurbanı olmus.Allah ailesine dayanma gücü versin.
  • Ümit 11.04.2021 14:49
    Abiler bariyer yok ya inanılır gibi değil.Gece ne oluyor peki orda araçlar tekeri kaptırırsa gece.Vallahi inanılır gibi değil ya yol var uçurum var bariyer yok.Allah rahmet eylesin.
  • Olguncan 11.04.2021 12:51
    30 metrelik uçurum var,kenarına barıyer yapmayan her kim ise bir hayatın bedelini tazminatını fazlasıyla ödemeli,hoş giden geri gelmeyecek tabii ama bundan sonrakileri kurtarmak için bu ceza verilmeli..Suçlu, o yolun yapımından ve denetiminden sorumlu olan kuruluş veya kişiler...ALLAH rahmet eylesin...
  • Basri DİNÇER 11.04.2021 12:28
    Ölümünden yolu bu şekilde yapan ve araçların kayıp savrulmasına neden olanlar sorumlu. Neden yolun kenarında bariyer yok.
  • Turuncu 11.04.2021 12:07
    üstelik yol mucur dolu kaymaya elverişli, bu kaza değil bu tuzak kurularak işlenmiş bir cinayettir
  • Cafer 11.04.2021 12:02
    Yol kusurlu arabayı dönüşte mıcıra kaptirmiş yazık
  • Reis 11.04.2021 11:58
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun yakınlarının başı sağolsun
  • kadir türk 11.04.2021 10:31
    müebbet yatmalı bunu yapanlar benim ailemdeki beraber inşaat yaptığım kişilerde aynısını yapardı inşaat mühendisiler hem de aynısını yaparlar o yüzden kontrol önemli müteahhite bırakmakla olmuyor hepsi 20 sene yatmalı
  • vatandas 10 11.04.2021 10:09
    nerde bariyer lan olir olmadik yere ota cope tonlarca para harciyorsunuz 30 metre bariyer cekemediniz mi Allah belanizi versin
  • Sakarya 11.04.2021 09:21
    Yoldaki mıcırda sebep olmuş olabilir. Asfalt yolda neden mıcır var acaba?
  • idam 11.04.2021 09:03
    B lelediye baskani ve bina sahibini idam etmeli