Tüm Yorumlar 105 Yorum Var
  • ahmet 13.04.2021 00:12
    içlerindeki hayvanı başka bir hayvan üzerinden dışa vuran yaratıklar bunlar...
  • Aciz bir kul 12.04.2021 12:45
    Sahibini falakaya yatırın bayıltıncaya kadar dövün. 100.000 TL Para cezası ve 5 yıl ağırlaştırılmış hapis verin. Bir iki soytarının canı yansın bak başkası bu cins köpek beslemeye ve dışarı çıkartırken ağzına tasma takmadan çıkartabiliyor mu. Ceza yok cezaaaaaaa. çok yazık
  • berkay 12.04.2021 01:08
    sahibide aynı köpeğe benziyor
  • genco 12.04.2021 00:42
    köpeği ağızlıksız gezdirene 2 asgari ücret ceza kesilsin,yetti artık.
  • Ali 12.04.2021 00:39
    Yasaklar bir işe yaramıyor denetim yok ceza yetersiz bı başı boşluk var
  • Osman 12.04.2021 00:28
    bu tür köpekleri sahiplenmek sahiplendirmek reklamını yapmak ülkeye sokmak yasak.. cezası ne peki ? 7802 TL ... alınıyor mu ? hayır... Her yarım akıllıda bir pitbul... daha geçen gün birisi polislere saldırttı köpeği.. ondan önce küçük kıza pitbul saldırdı geçen yıllarda kaç kişi hayatını kaybetmişti... Medeniyetsiz miyiz biz ? Ya da değiştirin yasayı hapis cezası getirin.. Kim düzeltecek bu durumu? VEKİLLER NE İŞ YAPIYOR ??? HEYOO.... SEN BENİM VEKİLİMSİN VEKİİİİL ORAYA YEMEK YEMEK İÇİN GİTMEDİN UYAN HAYDEEE İŞ BAŞINA....
  • FETHİYELİ 12.04.2021 00:21
    sahiplerine yüksek miktarda ceza vermedikten sonra önüne geçilmesi mümkün değil
  • Yvz 12.04.2021 00:13
    Arkadaş gına geldi bu köpekler yasaklanmalı yasaklanmalı yasaklanmalı sayın yetkililer ulann herseyi cimere mi yazalım biraz sorumluluk yasa......
  • EC29 12.04.2021 00:03
    Bunlar bir kapin ca 40 ton a kadar kapı yorlar silah dan tehlikeli. Ne işi var bunların memlekette.Derhal yaşamasın.
  • Namik 12.04.2021 00:03
    Bu tipler genelde torbacılık yapar. Polis bunu biliyo ama. işi çok. hangisine baksın.
  • Yolcu 12.04.2021 00:00
    O pitbulun sahibinin elindeki tasma niye elinde anlamadım. köpeğin boynundan çıkardığına göre kendine takacak herhalde
  • BizSizOnlar 12.04.2021 00:00
    bu saldırgan köpeklerin kesinlikle yasaklanması lazım. Bu tür köpekleri zaten ruh hastası yaratıklar besliyor. Yorumlardaki tüm olumsuz cümleler gayet yerinde.
  • vatandas 11.04.2021 23:51
    sahibini ısırsa keşke bu pitbulllar. Bunları besleyenler normal insan olamaz. Köpeğinin yaptığı bütün saldırıları sahibi yapmış gibi değerlendirilerek ceza verilmesi gerekir.
  • Misket 11.04.2021 23:14
    arkadaş bu kaçıncı haber ne zaman yasaklanacak bu köpekler daha kaç kişinin kaç canlının canı yanacak
  • Alpagu 1453 11.04.2021 23:12
    Bu iti besleyen itleri, bu itlerle tımar edeceksin ki ;bir daha kendinden başka hayvan besleyemezsin.