Tüm Yorumlar 43 Yorum Var
  • bülent 13.04.2021 10:02
    helal olsun nerden nereye, emeği geçenlerden Allah razı olsun..
  • Yusuf.ir 13.04.2021 06:53
    Maşallah çok özel tasarım İnşallah hayırlı olsun.
  • Ergün 12.04.2021 23:21
    Boing vsvs ortada yokken , Cumhuriyet in ilk yıllarında AB devletlerine 250 ye yakın uçak satan Türkiye yi ne hale getirdiler bu gizli ermeni, siyonist uşakları!
  • Hacı 12.04.2021 22:58
    Önce hepiniz ALLAH. A emanet hain çok kendinize dikkat edin HDP. eyle itifak edenler idareyi alırsa birde bakanlık alırlarsa mazallah uyumayalım.
  • nik 12.04.2021 22:07
    maşallah burda sayın cumhurbaşkanımızın payı büyüktür
  • Mülhem 12.04.2021 21:49
    Maşallah
  • Mehmet 12.04.2021 20:31
    Eğitim Uçağı diye geliştirip F16 tan üst model e geçmek için iyi bir gelişme daha ne olsun, yok halen araba üretemedik falan filan , yukardan bomba yağdığı zaman araçlarınız gidecek yol bulamaz Irak ,Suriye gibi bu yüzden '' İstikbal göklerdedir'' Atatürk söyledi CHP yapmıyor, AKP yapıyor Uçağımız hayırlı olsun öncelik otomobil değil .
  • Uzuzu 12.04.2021 20:17
    Üretime geçti deniyorsa. Bilki bitmiştir üretim çoktan
  • Aydemir. 12.04.2021 20:14
    Proto Tipi bile göz alici. Masaallah.
  • İrfan 12.04.2021 20:08
    Elhamdulillah, daha neler duyacağız, içim içime sığmıyor. Emeği geçen, imkan tanıyan, destek olan, dua eden herkeslerden Rabbim ebediyyen razı olsun. Daima daha iyiye, daha ileriye ve sonuçta daha GÜÇLÜ TÜRKİYE’ye, yolumuz KIZIL ELMAYA ❤️
  • Gururzade 12.04.2021 19:33
    Hadi hayirlisi gurur duymamak elde degil.
  • hasan 12.04.2021 19:32
    şimdilik insanlı yarın insansız taş atıpta kolumuz mu ağırdı emeklemeyen koşamaz
  • Zafer 12.04.2021 18:22
    Az olsun bizim olsun elin atına binen tez iner derdi türkiye olanın derdine ortağım
  • İbrahim 12.04.2021 18:07
    Ben hurjetten çok umutluyum çoktandır haber yapilmiyordu, inşallah kabiliyetli yüksek olur zamanlarda kabiliyetleri artirilir mmu içinde mükemmel bir deneyim olur
  • OSMANLI 12.04.2021 17:55
    F.Altaylı H.Ural'a ve onu seyreden,destek verenlere cahil demişti.Bunları cahil dediğin insanların vizyonuyla yapıyoruz Altaylıııı !!!