Tüm Yorumlar 14 Yorum Var
  • Serdar 09.05.2021 20:23
    Hatay lı arkadaşlar bilgilendirebilir mi? Altının kızarması için pekmez yerine şeker mi kullanıyorsunuz? Öyle ise bir işlem yapılıyor mu şekere??
  • Faruk 25.04.2021 15:59
    Arkadaşımız yaptığı künefenin hatay künefesi olduğunu iddia etmiyor zaten. Başlığı o şekilde atmışlar. Yoksa yaptığı künefeye laf yok :))
  • Ümit 15.04.2021 14:33
    @Bir Hataylı, künefenin ana vatanı Hatay değildir ve bu videodaki yapılanda künefe değildir
  • Kara Murat 14.04.2021 21:25
    Hatay künefesi bu değil bu arkadaş Hatay kunefesinden zerre kadar bilmiyor Antakya dan yazıyorum Antalya'ya gelsin ona künefe yedirelim kunefenin içine Antep fıstığı konmaz
  • Bir Hataylı 14.04.2021 17:18
    Künefe'nin Hatay'a ait olduğunu, tüm dünya tescil etmiştir. Bunu sağır sultan bile duymuştur. Ayrıca künefe kendine has peynirle sade yapılır. Fıstık vb. şeyler normal künefede asla olmaz. İlk künefeler şeker yokluğundan pekmezle yapılırken, şekerin bollaşması ile pekmezden vazgeçilmiştir. Pekmez künefeye renk verir ancak, altında karamelize olmaya sebep olduğundan sağlık gereği evlerde asla kullanılmaz. Ha, Künefe yapmasını bilmeyen bir Antakya'lı pek bulunmaz. Bu durum bizde yaygın bir kültür halindedir. Zaten bu yüzden Hatay'ın Efsanesi olmuştur. Duymayanlara duyurulur....
  • Fiyatıda Söyleyin 13.04.2021 17:13
    Fıstık bedava galiba , normal geliri olan Türk insanının asla yiyemiyeceği bir tatlı.
  • Gaziantepli 13.04.2021 16:46
    Herşeyimize biri sahip çıkıyor. İyi araştırın Gaziantep Künefesini Hatay yapmayın. google de künefe Gaziantep Kadayıf Gaziantep deyin birde Hatay ile deneyin. 65 yaşındayım bu künefenin Hatay'dada yapıldığını ilk defa öğreniyorum. Bir kere Antep Fıstığı ile olan herşeyin kökeni Gaziantep'tir.
  • Bahadır Çelik 13.04.2021 16:36
    Oooo Miss. Hemde Jumbo Künefe
  • Buse Demir 13.04.2021 16:04
    Künefe on numara olmuş. Ustam ellerine sağlık
  • Bir Hataylı 13.04.2021 16:02
    Bir Hatay Efsanesi Künefe'yi lütfen Hatay'dan tarif alınız. Hatay'ın dışında yapılanlar tamamen çakma. Hem Hatay Künefesi diyorsunuz, tereyağı Urfadan , fıstığı Antepten diyorsunuz. Bu nasıl Hatay Efsanesi, sizi şiddetle kınıyorum...
  • Mert 13.04.2021 15:13
    Uğraşmaya gerek yok. A101'de hazır yapılmış satılıyor. Orjinal Hatay künefesi. Fiyatı da çok uygun, 3-4 lira civarıydı sanırım.
  • Ferit 13.04.2021 14:33
    Bunlardan yemeye gücümüz yok hacı. Yiyebilene ne mutlu
  • hataylı 13.04.2021 14:26
    hataylı olarak katılmıyorum. kunefe dedigine pekmez katılmaz.
  • künefe 13.04.2021 14:20
    Bu mükemmel tatlıyı ANTAKYA da gerçekten yapabilen bir usta kaldı sanırım.Siz 80' li yıllarda yiyecektiniz.Herşey doğaldı.