Tüm Yorumlar 11 Yorum Var
  • misafir-1 14.04.2021 13:53
    Bunlar danışıklı dövüş rusya -amerika-iran-israil bunlar kardeş devlet varlıkları birbirine bağlı büyük düşünün hiç bir zaman birbir ayaklarına basmazlar bilin ona göre mevzilenin.(münbic ne oldu????? hani nato ülkesi idik)
  • Toktok 14.04.2021 10:49
    Amerika savas cikarmak icin elinden geleni yapiyor binlerce kilometrelerden gelip dünyanin huzurunu bozan amerikaya karsi dünya neden suskun en büyük terörist amerikadir.
  • Cansu 14.04.2021 09:36
    Kahrolsun zalimler..Dünyamızı mahvettiler..Şımarıklıkları ve haddi aşmaklıkları sebebiyle azdıkça azdılar.
  • Kral 14.04.2021 08:57
    Rusya amerika kardes ulke
  • Merhaba 14.04.2021 02:29
    Misafire cevaben Aklınız fikriniz varsa yoksa Turist turist para para
  • Misafir 14.04.2021 00:56
    Çok büyük oyuna düştük çok büyük bir hataa yaptık Rusya sınırları korona için degil bu ukrayna meselesi yüzünden süresiz kapattı yakında öğrenirsiniz son uçak yarın ondan sonra kendi vatandaşlarını da sokmayacak ıkamet olmazsa bu yıl turist te yok Kardeşim Azerbeycan soydaşımız kardeşimiz anlarım ukrayna ya niye .Kırım tatarları için Rusya daha iyi imdi ben çocuğumu gormeye giderken bile bin sıkıntı çıkacak Rusyada artık bu dış politikada ağalığı bırakalım ailelere zarar veriyorsunuz artık
  • Zafer 14.04.2021 00:37
    Abd kışkırtma güdümünde olan ukraynaya yazık olacak. Ne abd ne AB nede NATO müdahale bile edemeyecekler. Putin bu kadar yığınağı yaparken kararlılık göstermesine göre kesin bir hedefi var. Bu hedef ne ise gerçekleşmeden yığınağı çekmeyecektir.
  • Bulut 14.04.2021 00:14
    ABD Rusya Avrupayı soyacaklar
  • Osman 14.04.2021 00:06
    ABD ve Rusya iblisleri yiyin birbirinizi diyecemde arada Ukrayna gidecek işin ucu bize de değecek.
  • Dedik ki. 14.04.2021 00:02
    BU TUZAGI TEĞET GECMELI TÜRKİYE. ABİDİK. GUBUDİK BAYDINA ASLA GÜVEN OLMAZBiteceksin ABD. YUNANA YÜZ VER .GİTSİN . .YUNANİSTAN SAVAŞSIN RUSYAYLA.TABİ YERSE.BİZ TARAFSIZIZ. Dedik
  • Ahmer 13.04.2021 23:15
    Amerika kalleş!