Tüm Yorumlar 62 Yorum Var
  • Güneş 15.04.2021 20:33
    O maske var YA o maske !!! .YALANCILARIN YUZUNDEKI MASKEYI ACIGA CIKARDI.
  • Güneş 15.04.2021 20:31
    Tanıyamaz tabii.parti trollerine tyatro da rol verince oyun boyle.bozuluverir. YALANCININ MUMU SAHNEYE CIKINCAYA KADAR YANARMIS
  • Yakup Mil 15.04.2021 15:12
    Yönetimleri Akşener belirlemiyor ki, başka oyunlar var partinin içinde
  • İsoBaba 15.04.2021 14:46
    Bence de, bu kadın kripto fetöcü. Fetönün ülkücüler arasına yerleştirdiği ve gerekince harekete geçirdiği ajan.
  • İzmitli 15.04.2021 14:11
    İpi pensilvanyadaki köpeğin elinde
  • İYİNESİLLİ 15.04.2021 14:07
    Bu kadının çevirmeyeceği,dalavere,girmeyeceği kılık yok.
  • kadir türk 15.04.2021 14:07
    şş söyleme diyor yani şapa oturduk anlamında ama şu var maske var yüzünde onu da görmek lazım hakkaniyetli olmak gerek marul hanım da olsa fetö nün başbakan olacağım ataması da olsa.
  • izmir-doğru söyler 15.04.2021 14:02
    abi hergün iyi partiden biri gelir biri giderse akşener ne yapsın yeni gelenin adını öğrenmeden ayrılıyor gelen gidenler partisi veya kimkime dumduma partisi
  • Selim 15.04.2021 13:38
    Zaten partide tiyatro, proje. İpi kimin elinde belli değil. Hiç bir milliyetçi, gerçek vatansever CHPHDP ile işbirliği yapamaz....
  • ÖNCE VATAN 15.04.2021 13:20
    KİMSE KUSURA BAKMASIN ARTIK İNSANLAR İNSANSA TÜRK SE MÜSLÜMANSA TÜRK VE MÜSLÜMAN DEĞİLSE BİLE BU ÜLKEDE BU BAYRAK ALTINDA YAŞAMAK İSTEYEN KİŞİLER aklı başındaysanız dürüstseniz vijdanı nız ve şerefli seniz artık görelim kimin kim olduğu neyin nesi neyin fesi kime hizmet ettiklerini artık kim olduklarını görebiliyoruz bu ülkede at koşturanları ve türkiyeye dizayn vereleri emir verenleri imf kapılarında süründüklerimiz günleri unutmayalım biz tek vatan tek bayrak altında buluşalım bunlara fırsat vermeyelim
  • DADAS 15.04.2021 13:18
    Mevzuyu bir tek ben mi anlamadım. Önce tanımamış açıklayınca tanımış. olay ne.
  • Yaman 15.04.2021 12:33
    zevzeklik yapmış
  • Deli Dumrul 15.04.2021 12:30
    Ha ha şimdi tanıdım kızım. İkisi de, aynı yaşta.
  • yargic 15.04.2021 12:20
    Kimkime dumdume