Tüm Yorumlar 57 Yorum Var
  • öztürk 16.04.2021 09:03
    zeka problemi var herhalde.altı üstü aşı ignesi.hayır ne kadar can yakabilirki.
  • Ali 15.04.2021 23:35
    Sergencim ölumde var ona göre bi ineden nekar korkuyosun dimii
  • SELİM KARAKURT 15.04.2021 23:11
    senin futboluna doyamdım sergen be...................
  • Fikri Bayram 15.04.2021 21:59
    Hemşire eliyle iğneyi kapatıyor. Sergen de iyi rol yapıyor. Arkada hemşirenin konuşmasına dikkat: Heralde gerçek yapmışsınız gibi... :)
  • tostosturan 15.04.2021 21:08
    futbolculara öncelik verilmesi çok saçma olmuş bence (şimdi sergen futbolcu değil diye saçma sapan cevaplar yazmayın )
  • ali 15.04.2021 21:07
    maçlar devam etmesin çok mu önemli.
  • qwerty 15.04.2021 20:57
    aşı olanların çoğu yaşları sebebiyle yaşamını evinde geçirmek zorunda. biz özel sektör çalışanları potansiyel taşıyıcı, bulaştırıcı olarak insanlarla iç içeyiz ama bize aşı yok.. Sonrada neden vakalar düşmüyor. Fe suphanallah
  • Misafir 15.04.2021 20:52
    Bunların dünyaya katkısı nedir? Futbol kulüpleri batsa dünya ne kadar geriye gider? Fabrikalar, okullar tamamen kapansa ülke ne hale gelir? Şu soytarılar aşı oluyor ama esas aşı olması gerekenler olmuyor. Yazık
  • Asım 15.04.2021 20:48
    Helal sana, geçmiş olsun.
  • Anlayana 15.04.2021 20:36
    Devletimiz Sıralamayı bir takip etse iyi olacak.Kronik hastalar var.Her gün can kayıpları var.Bazı vatandaşlar kızıyor bu duruma bilginize.
  • Asdf 15.04.2021 20:20
    OSMANLI TORUNU adlı kişiye cevap:Futbol kulüpleri ve içerisinde bulunan ekip aşılanabiliyor.Müsabakaların devamı için gerekli.Zira takımlar ve onu yöneten teknik ekip maçlara devam edemez.
  • olan sana bana olur 15.04.2021 20:18
    Eylül ayında olduk... milyon dolar almıyorum ama aşı sıram yok hala ve risk gurubundayım...
  • kırşehirli 15.04.2021 20:12
    ne kadar nankör var aman allahım
  • Osmanoğlu osman 15.04.2021 19:57
    Sergen Yalçın'ın corono testi Eylül 2020 de pozitifdi.dolayisiyla Mart ayina kadar doğal antikoru mevcuttu.asilsr covid geçirenlere 6 ay sonra yapılıyor.demogoji yapmaya gerek yok.Devletimiz gayet vatandaşınin yararına sağlığına uygun aşılama yapıyor.
  • Patates 15.04.2021 19:32
    son söze dikkat gerçek yapmış olsak neydi o ???
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek