Tüm Yorumlar 10 Yorum Var
  • pelin 16.04.2021 21:48
    Amerika'da bir dergi economist RECKONİNG diye bir kapak çıkarıyor Ben o hesaplaşmanın bu Hesaplaşma olduğunu düşünüyorum :Trump- Putin -Biden
  • izmir-doğru söyler 16.04.2021 16:38
    abd git çinle ne yaparsan yap ama bizden uzak dur rusya ile dalaşma başımızı belaya sokma uzakta ne halt yaparsan yap
  • Hakkı An 16.04.2021 16:34
    ABD nin KARAENİZ e girmesine gerek yok ki. Akdeniz de ki Uçak gemisi (ABD ve fransız) bulunduğu yerden rahatça 100 uçakla (Ruslar bu iş için 3 hava üssü tahsis etti uçak sayısı?) rahatça ETKİ ALANI içinde. Gaye provakasyon du Türkiye Rusya arası açılacaktı. Çavuşoğlu 9 günü beklemeden erken ilan ederek durumu bertaraf etti. Bir de ABD nin Ukrayna krizine müdahil olma niyeti YOK. Böyle bir savaşa kendi toplumu hazır değil. gaye başka.
  • zeki 16.04.2021 16:23
    Evet ABD nin asıl düşmanı Çin, ancak ABD nin Çin e saldırabilmesi veya tehdit oluşturabilmesi için Rusya'ya hakim olması gerekiyor. Çünkü Çin doğudan veya güneyden tehdit edilemez. Çin in tarih boyunca Yumuşak karnı kuzey veya kuzey batı olmuştur. Çinin kuzeyi ve kuzeybatısı Rusya nın etkisi altındadır.
  • hasan 16.04.2021 15:34
    Korkarım bunun için de bizi kullanıyorlar, Uygur Türklerini ayaklandırıp Çin e yara vermeye çalışıyorlar..Amerika nın 2 de bir Uygur Türkleri nin hakları demesi ne kadar inandırıcı olabilir ki??
  • sinan 16.04.2021 14:06
    daha çok izler çin gemisini... bitti amerikan rüyası...
  • ahmet 16.04.2021 13:38
    Rusya ya arşı yemedi tabi,,, aklınca yaklaşan ukrayna rusya çarpışması öncesinde ilk şokta orada bulunmayacak ve mümkünse nato ayağına oraya bizi sürecek sarı kafalar...Mehmedim hiçbir suretle bu şeytanların oyuncağı edilemez .
  • Hamdi 16.04.2021 13:12
    Amerika Rusya Çin'in oyunları.
  • Müslüm 16.04.2021 11:38
    Bir tek müttefiki teröristler kalmış, kağıttan kaplan.
  • Anıl 16.04.2021 11:04
    Ey abede köpegi batman parçalanman yok olman yakındır katil faşist vampir hırsız arsız adi alçak bir sözde devletsin